شیشه درب لابی و ورودی ساختمان

شیشه درب لابی و ورودی ساختمان می تواند معرف خانه و ساختمان شما باشد. درب های ورودی ساختمان ها همواره یکی از محل هایی است که شیشه های دست ساز و نفیس استین گلاس در آن نصب می شوند. شیشه استین گلاس در طرح های متنوع و سبک های مختلفی ساخته می شود. در ساخت شیشه های استین گلاس برای درب های ورودی، دقت ساخت و تمیزی کار، بسیار حائز اهمیت است. چرا که شیشه در نزدیکترین حالت ممکن به انسان قرار می گیرد و در صورتی که استاندارهای لازم را دارا نباشد، ممکن است از نزدیک بدقواره و نافرم به نظر برسد.

 

درب شیشه ای لابی. استیندگلاس

برش خوب شیشه ها، مونتاژ مناسب و دقت بالای ساخت از اهم مواردی است که برای ساخت شیشه های استین گلاس درب ها مورد توجه می گیرد. طرح و رنگ این شیشه ها کاملا وابسته به طراحی داخلی ساختمان، جنس درب(چوب، آهن، استیل و…) و سلیقه کارفرماست.

 

شیشه های مورد استفاده

بعضی از قطعات شیشه های استین گلاس دارای تراش هستند و برخی دیگر بدون تراش و به عنوان زمینه کار محسوب می شوند. استفاده از انواع شیشه های سند بلاست، اسیدشور (اسیدواش)، شیشه های رنگی با تنالیته های متنوع، شیشه ساده، کریستال، رفلکس و …. در تکنیک استین گلاس امکان پذیر است.

 

درب شیشه ای لابی. استیندگلاس

شیشه استین گلس

شیشه های استیندگلاس در ابعاد مختلفی قابلیت تولید دارند و کاملا سفارشی محسوب می شوند. بنابراین کارفرمایان می توانند بدون هیچگونه نگرانی درب ها را ساخته و ابعاد شیشه خور را در اختیار گروه هنری چارسیک قرار دهند تا شیشه مد نظر پس از طراحی و ساخت در محل خود نصب شود. چارسیک با توجه به تجارب خود و شناخت آکادمیک انواع شیشه ها و همچنین مد نظر قراردادن استانداردهای بصری و محیطی، شیشه های استین گلاس برای درب های ورودی را به صورت سه جداره تولید می کند تا علاوه بر استحکام و امنیت کافی، از بروز آسیب به شیشه استین گلاس جلوگیری کند.

 

درب شیشه ای لابی. استیندگلاس

نحوه خرید و سفارش شیشه درب لابی

چارسیک با بهرمندی از متودهای طراحی روز، قادر است شیشه هایی با ظرافت و کیفیت استاندارد را برای فضاهای مختلف ورودی و داخلی طراحی و تولید کند. امید است که همواره بتوانیم در ارتقای سطح سلایق و ایجاد استانداردهای به روز دنیا در کشورمان، سهمی درخور و شایسته داشته باشیم. شما می توانید برای سفار شیشه در ابعاد دلخواه با چارسیک در تماس باشید.

 

درب شیشه ای لابی. استیندگلاس

درب شیشه ای لابی. استیندگلاس

 

 

برای دیدن قسمت محصولات درب شیشه ای کلیک کنید…

محصول شیشه دکوراتیو درب ورودی

مطالب مرتبط:

اطلاعات بیشتر در مورد شیشه درب لابی

استین گلاس چیست و به چه آثاری گفته می شود؟

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *