ست شطرنج و تخته نرد دکوراتیو

ست شطرنج و تخته نرد، مبلمانی نفیس و دست ساز است که با ترکیب هنرهای دستی منبت، معرق و درودگری است ساخته و پرداخته شده است. طراحی منحصر به فرد این محصول بسیار هوشمندانه و خلاقانه انجام شده است.

میز شطرنج و تخته نرد
ست شطرنج و تخت نرد محصولی لوکس و حاصل هنر دست هنرمندانی است که با صرف وقت، دقت و ظرافت هرچه تمام تر، آن را تولید کرده اند. این محصول بر خلاف دیگر مبلمان ها، به دلیل استفاده از انواع هنرهای دستی، جزء صنایع دستی محسوب می شود.

میز شطرنج و تخته نرد
جنس این میز، از چوب راش می باشد که قسمت هایی از ان با استفاده از هنر معرق و منبت تزئین شده اند. همچنین لایه محافظ پلی استر بر روی آن قرار گرفته است.
میز شطرنج و تخته نرد موجود، به دلیل کیفیت بالای ساخت آن، یکی از محصولات صادراتی به کشورهای عربی، اروپایی و آمریکایی است که با استقبال بالای این کشورها مواجه شده است.

میز شطرنج و تخته نرد
میز شطرنج با داشتن یراقی خاص و با چرخشی نود درجه ای به تخت نرد تبدیل می شود. پتینه طلایی رنگ و زیبایی که بر روی پرتره موجود در آن کار شده است، به نفیس و ارزشمند شدن آن کمک شایانی کرده است.
ست شطرنج و تخته نرد می تواند در هر گوشه ای از منزل جای گیرد. این مبلمان علاوه بر ایجاد زیبایی بصری، برای کسانی که به بازی شطرنج و تخته نرد علاقه دارند بسیار کاربردی است. دو صندلی که در کنار این میز قرار می گیرد، دو بازیکن را در مقابل هم قرار می دهد. صندلی هایی که هم بسیار راحت و هم بسیار دکوراتیو طراحی و ساخته شده اند.
اگر به دنبال خرید میز شطرنج و تخته نردی لوکس هستید، این محصول را از دست ندهید. برای اطلاع از قیمت می توانید با چارسیک در تماس باشید.

میز شطرنج و تخته نرد

 

میز شطرنج و تخته نرد

 

میز شطرنج و تخته نرد

مطالب مرتبط:

میز شطرنج و تخته نرد لوکس

میز شطرنج و تخته نرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *