چگونگی انتخاب و نصب آینه

قبل از انتخاب یک آینه، بقیه عناصر طراحی اتاق را در نظر بگیرید تا اطمینان حاصل شود که با هم هماهنگ هستند. به عنوان مثال، یک آینه پتینه با یک قاب تزئینی، بهتر است در یک فضای مدرن و معاصر به کار رود. آینه های شیک و دکوراتیو، یا آینه هایی که با مواد فلزی طراحی شده اند، بیشتر برای یک فضای مدرن مناسب اند تا به یک دکوراسیون کلاسیک و سنتی. آینه تراش خورده و بدون قاب و یا آینه با یک قاب نازک که با رنگ دیوار مطابقت دارد انتخاب مناسب تری نسبت به آینه هایی با قاب های ضخیم است، زیرا فریم های ضخیم در اطراف آینه ممکن است در انعکاس مناسب نور مشکل به وجود آورند و باعث کاهش اثر آینه شوند.در مقابل، فریم هایی که مطابق با رنگ دیوار باشند، اثر بصری رنگ را افزایش می دهند.

آینه دیواری

شما می توانید از آینه دکوراتیو که با طراحی منحصر به فردی اجرا شده است، در بالای شومینه استفاده کنید و یا در کنار پنجره خود و برای انعکاس نور آفتاب، آن را قرار دهید. در دیوارهای بزرگ بهتر است که از آینه تراش خورده دیواری استفاده کنید که در طرح ها و رنگ های متنوعی قابلیت طراحی و اجرا دارند.

آینه دیواری شومینه

آینه های دکوراتیو می توانند آویزان شوند و یا به طور کامل بر روی دیوار نصب شوند. آویزان شدن آینه می تواند از دیوار یا سقف باشد. برای آویزان شدن، تمهیدات مناسبی باید اتخاذ شود تا هم از نظر زیبایی، و هم از نظر تحمل وزن آینه مشکلی وجود نداشته باشد.

آینه دیواری

وجود یک میز در مقابل آینه به زیبایی آن بسیار اضافه خواهد کرد. همچنین اگر بر روی میز از اشیاء و محصولات دکوراتیو مانند، شمع و جام شمعی، گلدان های زیبا و … استفاده کنید، تاثیرگذاری آینه را چند برابر خواهید کرد.

آینه دیواری

 

مطالب مرتبط:

نحوه صحیح استفاده از آینه برای روشن تر شدن اتاق

نگاهی به ویژگی های روانشناختی آینه

۱۰ پیشنهاد برای طراحی آینه در فضای داخلی

نکات کلیدی در استفاده از آینه در طراحی داخلی و تاثیرگذاری هرچه بیشتر آن بر محیط

آینه یا پنجره، مسئله این است!

از آینه در خانه استفاده کنید تا خانه را بهتر بفروشید

۱۰ کاربرد مهم آینه دیواری در طراحی داخلی

۷ راه کلیدی برای استفاده از آینه ها در خانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *