4 نکته در مکان یابی نصب آینه

اگر از اتاق های کوچک در خانه خود احساس دلتنگی به شما دست می دهد، آینه ها راهی ساده برای ایجاد اتاقی بزرگتر از اندازه واقعی هستند. با توجه به این که آینه ها نور و رنگ را بازی می دهند، می توانند فضایی نه تنها بزرگتر، بلکه روشن تر و دل بازتر را ایجاد کنند. حتی بهتر از آن، آینه ها در آرایه ای بی حد و حصر از اشکال و اندازه ها قرار می گیرند و مدل های مختلفی از آن قابلیت اجرا دارد که می تواند با هر میزان هزینه ای اجرایی شود. در زیر نکان مربوط به استفاده از آینه در فضای داخلی برای بهره وری هرچه بیشتر آن ذکر شده است:

1

یک آینه بزرگ را در یک مکان مرکزی در اتاقی کوچک نصب کنید. آینه های بزرگ وقتی که در اتاقی کوچک به کار گرفته شوند، می توانند به عنوان نقطه ای کانونی مطرح شوند. برای تاثیرگذاری بیشتر می توانید یک آینه بزرگ را بالای میز ناهار خوری، بالای شومینه، و یا در کنار یک عنصر دکوراتیو نصب کنید.

2

یک آینه بزرگ روی دیوار نصب کنید. چارسیک پیشنهاد می کند با استفاده از یک آینه که حداقل سه چهارم ارتفاع سقف باشد، شکوه فضای داخلی را ارتقا دهید.

آینه ذدیواری شیک

3

آینه های روی دیوار را در مقابل یک پنجره قرار دهید. انجام این کار باعث می شود که آینه مانند یک پنجره دیگر به نظر برسد؛ به طوری که نمایان گر نور و منظره بیرونی می شود. همچنین نور طبیعی را برای ایجاد فضایی بزرگتر و روشن تر به ارمغان می آورد.

آینه ذدیواری شیک

4

آینه های کوچک باعث می شوند که فضا افقی تر به نظر برسد، استفاده از آینه های کوچک در راهروهای باریک و سالن های کوچک پیشنهاد می شود.

آینه ذدیواری شیک

نکته اول:

آینه های روبروی هم می توانند با دکوراسیون مدرن ترکیب شوند.

آینه ذدیواری شیک

نکته دوم:

آینه ها را در بخشی از خانه به کار بگیرید که جزئی از زیبایی خانه به حساب آید و در چشم باشد. استفاده از آینه در گوشه ها ی تاریک و دیوارهای بی حس، چندان لطفی نخواهد داشت.

 

مطالب مرتبط:

آینه به جای پنجره

قابلیت های آینه در فضای داخلی

آینه در آشپزخانه

نقش آینه دیواری در فضای مینیمال

دلیل علاقه طراحان به آینه

چگونگی انتخاب و نصب آینه

نحوه صحیح استفاده از آینه برای روشن تر شدن اتاق

۱۰ پیشنهاد برای طراحی آینه در فضای داخلی

نکات کلیدی در استفاده از آینه در طراحی داخلی و تاثیرگذاری هرچه بیشتر آن بر محیط

آینه یا پنجره، مسئله این است!

از آینه در خانه استفاده کنید تا خانه را بهتر بفروشید

۱۰ کاربرد مهم آینه دیواری در طراحی داخلی

۷ راه کلیدی برای استفاده از آینه ها در خانه

نکات مهم در انتخاب طرح و رنگ آینه تراشدار

نقش آینه ها در ارتقای کیفیت فضایی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *