ساخت نورگیر سقفی لوکس و دکوراتیو

 

نورگیر سقفی تزئینی چارسیک

نورگیر های سقفی به طور ذاتی و عام، عنصری اضافی در محیط هستند که در اکثر اوقات به دلیل عدم امکان نورگیری از دیوار، از آنها استفاده شده است. نورگیر های سقفی اگر به طور دقیق مورد توجه قرار نگیرند، می توانند باعث ایجاد مزاحمت و آلودگی در محیط داخلی شوند. آلودگی های صوتی و بصری و همچنین مزاحمت های نوری. هنگامی که نور خورشید به طور مستقیم از نورگیر سقفی عبور می کند و بدون هیچ گونه فیلتری در فضای داخلی قرار می گیرد، بسیار آزاردهنده و در برخی اوقات غیر قابل تحمل می شود. همچنین گاهی به دلیل عایق نبودن این نورگیر ها، صداهای بیرونی، به محیط داخلی منتقل می شود. جلوه بصری این نورگیرها نیز در اکثر اوقات به دلیل عدم توجه کافی به آن، منظره دلچسب و زیبایی نیست. از همین رو توجه به نورگیرهای سقفی از چند جهت حائز اهمیت است:

زیبایی

توجه به زیبایی نورگیرهای سقفی در محیط داخلی، می تواند در ایجاد جلوه بصری خاص و تبدیل نورگیر از حالت خنثی به منظره ای منحصر به فرد و بی همتا تاثیرگذار باشد. استفاده از شیشه های دکوراتیو در نورگیرهای سقفی می تواند به عنوان یکی از اصول زیباسازی آن مورد توجه قرار گیرد. تکنیک های استیند گلس و تیفانی لوکس ترین شیشه های دکوراتیو شناخته شده در دنیا هستند. این شیشه ها به طور کامل با دست ساخته می شوند و ارزش هنری و بصری بسیار بالایی را به بیننده منتقل می کنند.

سقف نورگیر شیشه ای تزئینی
عایق صوت

استفاده از دیتیل های فنی و تخصصی که در چارسیک مورد استفاده قرار می گیرد، و همچنین چند جداره بودن نورگیرهای سقفی، می تواند نورگیر سقفی را به طور کامل عایق بندی کند. به طوری که انتقال صدا از بیرون به داخل، به کمترین حد ممکن برسد.در صورتی که از تکنیک استیند گلس و یا تیفانی استفاده کنید، امکان چند جداره کردن آن وجود خواهد داشت.

مزاحمت نور

در صورتی که از شیشه های طراحی شده در نورگیرهای سقفی استفاده کنید، می توانید میزان عبور نور مزاحم خورشید را به حداقل ممکن برسانید. شیشه های رنگی که با توجه به طرح در کنار هم قرار می گیرند و می توانند به جای نوری مزاحم، نوری زیبا و شادی آفرین را به محیط منتقل کند که علاوه بر تامین روشنایی، زیبایی را نیز در محیط دو چندان خواهد نمود.

می توانید با استفاده از شیشه های دکوراتیو که با تکنیک استین گلس و تیفانی ساخته شده اند، نورگیر سقفی گنبدی و یا تخت در محیط های خود نصب کنید. نورگیرهای گنبدی یا همان گنبد شیشه ای، یکی از لوکس ترین و دکوراتیو ترین نمونه های نورگیر سقفی است که می تواند جلایی بی نظیر به محیط داخلی ببخشد.

 

شما می توانید جهت دریافت مشاوره فنی و تخصصی با چارسیک در تماس باشید و از نقطه نظرات کارشناسان چارسیک بهرمند شوید.

 

سقف نورگیر شیشه ای تزئینی

 

سقف نورگیر شیشه ای تزئینی

 

نورگیر سقفی تزئینی چارسیک

 

 

 

مطالب مرتبط:

سقف شیشه ای، طرح الماس چارسیک

سقف شیشه ای، طرح مورب چارسیک

سقف شیشه ای، طرح خورشید چارسیک

ساخت گنبد شیشه ای دکوراتیو در چارسیک

فضایی متفاوت با نورگیر سقفی استین گلاس

زیبایی شناسی و اغنای حسی در گنبد شیشه ای استین گلاس

ساخت نورگیر سقفی گنبدی و نورگیر سقفی تخت در چارسیک

انواع فریم گنبد شیشه ای و نورگیر سقفی در چارسیک

۵ ویژگی شیشه دکوراتیو تیفانی گلس

تیفانی گلس چیست؟ و چگونه ساخته می شود؟

۸ ویژگی شیشه های استیندگلس

۱۰ دلیل برای اجرای گنبد شیشه ای استیند گلس و تیفانی در فضای داخلی

گنبد شیشه ای استیند گلس بر مبنای الگوهای معماری ایرانی

معجزه گنبد شیشه ای و نورگیر سقفی استیند گلاس در طراحی داخلی

نقش گنبد شیشه ای استین گلاس و تیفانی در لوکس کردن فضاهای داخلی

گنبد شیشه ای

استین گلاس چیست؟ و به چه آثاری گفته می شود؟

۷ ویژگی گنبد شیشه ای استین گلاس و تیفانی