آینه بالای شومینه

نصب آینه در بالای شومینه، استفاده ای هوشمندانه و زیبا از آینه است. آینه ها در این فضا باعث جذابیت بیشتر اتاق و فضای داخلی می شوند. درخشش آینه ها و شفافیتی که دارند، با ترکیبی از آتش و شومینه، فضایی خارق العاده را به وجود آورد. نصب آینه در بالای شومینه نگاهی مدرن و به روز به فضای داخلی محسوب می شود. نگاهی که در آن زیبایی شناسی و هارمونی نهفته است. فضای بالای شومینه را با آینه ای سفارشی و شیک و مدرن پر کنید تا نور بیشتری جذب شود و حالت جا دارتری به فضا داده شود.

آینه بالای شومینه

 

با قرار دادن آینه در بالای شومینه، تصاویر مقابل شومینه، در آن انعکاس می یابد و دیوار فوقانی آن در زیر آینه محو می شود و جداره شفاف و بازتاب دهنده آینه بر روی آن قرار می گیرد. انعکاس تصاویر حرکت انسان در آینه به فضا جان می بخشد و این تحرک با ترکیب شعله های آتش، بسیار مسحور کننده و زیباست. بهتر است آینه هایی که برای این فضا انتخاب می شوند، بر روی دیوار به طور مستقیم نصب شوند و هیچ گونه واسطه ای بین دیوار و آینه وجود نداشته باشند. استفاده از روش های نصب آینه همچون آویزان کردن آینه و … در بالای شومینه توصیه نمی شود.

 

آینه شومینه

شومینه در دکوراسیون داخلی

شومینه جزو آن دسته از اجزای داخلی است که نمی توان لزوما آن را در همه خانه ها دید. ولی وجود شومینه در فضای داخلی خانه یک امتیاز مثبت برای شما محسوب می شود و آن هم استفاده از شومینه به عنوان عنصری برجسته در خانه و تبدیل آن به دیوار و سطحی دکوراتیو است که نشان دهنده دکوراسیون داخلی منزل شما نیز هست. آینه کاری بر روی دیوار بالای شومینه پیشنهادی است که با استفاده از آن علاوه بر اینکه زیبایی را به فضای خانه می آورد، انعکاس نور نیز به بهترین شکل وارد فضا می شود.

آینه و شومینه

اگر منزل شما شومینه دارد، آینه کاری مدرن دیوار آن شاید مرسوم ترین قسمتی در نشیمن باشد که آن را برای قرار دادن آینه انتخاب می کنید. درست هم هست چرا که شومینه نقطه کانونی نشیمن محسوب میشود و آینه در این قسمت به قوی‌تر کردن این نقطه عطف کمک خواهد کرد. می توانید یک آینه بزرگ ساده بالای شومینه قرار دهید. یا این کار را نه با یک آینه بلکه با تعدادی آینه کوچکتر و گرد انجام دهید.

شیوه اجرا

با اندازه گیری دقیق از محل نصب، می توان ابعاد دیوار را استخراج کرد و سپس برای آماده سازی آینه که شامل برش و تراش آن می شود، اقدام کرد. پس از آماده سازی آینه ها، نوبت به نصب آن بر روی دیوار می رسد. نصب آینه نیازمند دقت و تجربه فراوانی است. نصاب آینه با در نظر گرفتن محدودیت های آینه و محل نصب اقدام به نصب آینه می کند. آینه در بالای شومینه می تواند فضای داخلی را به طور کلی تحت تاثیر قرار دهد. طرح هایی که می توان برای آینه در بالای شومینه استفاده کرد، تنوع نسبتا بالایی دارند. آینه تراش دار طرح ترکیبی و آینه طرح لوزی و آینه طرح مربع تنها تعدادی از آینه هایی هستند که در بالای شومینه استفاده کرد. برای انتخاب طرح آینه و اطلاع از قیمت ها می توانید با چارسیک در تماس باشید و از مشاوره رایگان کارشناسان ما بهرمند شوید.

 

مطالب مرتبط:

 آینه لوزی
گالری آینه تراشدار
آینه دکوراتیو
گالری آینه دکوراتیو
آینه ونیزی
گالری آینه ونیزی