نورگیر سقفی گنبدی (گنبد شیشه ای استین گلس و تیفانی)

نورگیر سقفی گنبدی شکل، یکی از نمونه های برجسته و زیبای نورگیرهای سقفی است که به جرات می توان گفت اگر با طراحی های خاص انجام شود، می تواند زیباترین نورگیر سقفی محسوب شود.
در نورگیرهای گنبدی، ابتدا یک سازه فلزی که می تواند از جنس آهن، استیل و آلومینیوم (فریم های مخصوص چارسیک) باشد، بر روی مقطعی که وجود دارد، قرار می گیرد. سپس شیشه ها بر روی سازه و در جای خود قرار داده می شوند. شیشه ها می توانند ساده و یا طرح دار باشند. شیشه های ساده شیشه هایی هستند که به صورت کاملا شفاف اجرا می شوند و شیشه های طرح دار می توانند با تکنیک استین گلس و تیفانی ساخته شوند که جزء خاص ترین تکنیک های شیشه در جهان محسوب می گردند.

گنبد شیشه ای
تکنیک استیند گلاس و تیفانی، دو تکنیک هنری، نفیس، خاص، لوکس، دکوراتیو و زیبا هستند که به وسیله هنرمندان چارسیک و با دقت و نهایت ظرافت ساخته و پرداخته می شوند. این شیشه ها ارزش هنری والایی دارند که با توجه به دست ساز بودن آن ها، جزء هنرهای دستی نفیس در سراسر جهان شناخته شده اند.

نورگیر سقفی
گنبد شیشه ای که به عنوان نورگیر سقفی در فضای داخلی به کار می رود، می تواند در ابعاد مختلف و طبق سفارش توسط چارسیک طراحی و ساخته شود. ترکیب رنگی گنبد شیشه ای استیند گلس و تیفانی قابل انتخاب و تغییر می باشد. رنگ بندی بر اساس زیبایی شناسی های تخصصی و سلیقه مشتری انجام خواهد شد. گروه هنری چارسیک در تمام طول پروژه در کنار شما خواهد بود تا بتواند نیاز شما را به بهترین شکل ممکن اجرایی نماید.
اگر می خواهید در فضای داخلی خود، محیطی گیرا و جذاب ایجاد کنید، با چارسیک در تماس باشید و از نقطه نظرات کارشناسان ما بهرمند شوید.

گنبد شیشه ای

سقف نورگیر شیشه ای تزئینی

 

سقف نورگیر شیشه ای تزئینی

 

سقف نورگیر شیشه ای تزئینی

مطالب مرتبط:

ساخت گنبد شیشه ای طرح دار

ساخت گنبد شیشه ای استین گلاس چگونه است؟

ساخت گنبد شیشه ای دکوراتیو در چارسیک

چرا گنبد شیشه ای استیند گلاس و تیفانی؟

گنبد شیشه ای تیفانی در هتل سیداد، مکزیکو سیتی

ساخت نورگیر سقفی گنبدی و نورگیر سقفی تخت در چارسیک

گنبد شیشه ای و زلزله

انواع فریم گنبد شیشه ای و نورگیر سقفی در چارسیک

گنبد شیشه ای استیند گلس و تیفانی در مرکز فرهنگی شیکاگو

گنبد معکوس شیشه ای استیندگلس در سالن موسیقی پالائو دلا موسیکا (قصر موسیقی کاتالان)

گنبد شفاف چارسیک

۱۰ دلیل برای اجرای گنبد شیشه ای استیند گلس و تیفانی در فضای داخلی

گنبد شیشه ای استین گلاس و تیفانی، طرحی بکر در ایران

گنبد شیشه ای استیند گلس بر مبنای الگوهای معماری ایرانی