حس آینه در فضای داخلی

آینه می تواند به پیدایش روح در محیط کمک کرده و به واسطه ایجاد حس در فضا، موجب ارتقای کیفیت فضایی گردد. آینه با انعکاس پیرامون خود، به اشخاص و اشیاء هویت می بخشد و آنها را حائز اهمیت می کند. آینه در ایجاد حس مکان (حسی که به موجب آن استفاده کنندگان از فضا، بوسیله المان ها و طراحی های خاص، فضا را به دلیل تمایز آن، به خاطر بسپارند و با محیط ارتباط درونی برقرار کنند) نقشی بی بدیل و پر رنگ دارد. استفاده از آینه در فضای داخلی موجب ایجاد حس صمیمیت و شفافیت می شود.

آینه دیواری

برای ایجاد حس مکان باید به دنبال آینه هایی خاص با طراحی های منحصر به فرد بود. این امر موجب می شود که خریدار و یا استفاده کننده، فضا را به ذهن خود بسپارد و اولین مقوله ای که راجع به فضایی بازدید شده به ذهنش متبادر می شود، آینه خواهد بود.

آینه لوکس

آینه های چارسیک

گروه هنری چارسیک با طراحی و اجرای آینه های خاص و منحصر به فرد، گامی نوین در طراحی داخلی برداشته است. کافی است شما ابعاد و طرح آینه مورد نظر خود را به ما بسپارید تا پس از طی پروسه طراحی، ساخت و اجرا، آینه مد نظر در نهایت ظرافت آماده گردد. امروزه آینه جزئی جدا نشدنی در صنعت ساختمان و طراحی داخلی محسوب می شود. آینه می تواند با طراحی های تخصصی، فضای داخلی را به کلی تحت تاثیر قرار دهد. آینه ها در طراحی های مدرن و کلاسیک که جزء مهمترین سبک های طراحی داخلی هستند، قابلیت اجرایی دارند. آینه دکوراتیو، تراشدار، ونیزی و طرح دار، آینه هایی هستند که در چارسیک زراحی و اجرا می شوند. برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید با چارسیک در تماس باشید.

آینه تراش خورده

آینه لوکس