گنبد شیشه ای رنگی و طرح دار استیند گلس

گنبد شیشه ای استیند گلس و تیفانی که به عنوان گنبد شیشه ای رنگی یا گنبد شیشه ای طرح دار نیز شناخته می شود، یکی از ارزشمندترین آسسوارهای معماری داخلی و دکوراسیون محسوب می شود. این ارزشمندی و نفیس بودن گنبد شیشه ای که با تکنیک های استیند گلس و تیفانی ساخته می شود، از این جهت است که ساخت آن با ظرافت، دقت و صرف وقت توسط هنرمندانی ساخته می شود که با دستان توانمند خود تمام مراحل ساخت را پیش می برند.

نورگیر سقفی تزئینی مدرن و کلاسیک چارسیک
گنبد شیشه ای رنگی یا گنبد شیشه ای طرح دار در واقع نمود بارزی از تلفیق هنر و تخصص فنی است. ساخت و نصب گنبد شیشه ای استیند گلس و تیفانی نیازمند تخصص و دانش بالای تئوری و اجرایی است که بتوان به بهترین شکل ممکن، آن را به انجام رساند. چارسیک، طراح و مجری گنبدهای شیشه ای استین گلس و تیفانی، امید دارد که هر روز بتواند در جهت پیشرفت و ارتقای سطح کیفی گنبد ها، گام بردارد. کما اینکه در گذشته این ساخت و تولید گنبد های شیشه ای استین گلس و تیفانی به سختی انجام می گرفت و با زحمت فراوان و مشکلات عدیده ای روبرو می شد. اما رفته رفته گروه هنری چارسیک با اتکا به دانش مهندسی و انجام نوآوری های متعدد توانست ضمن اجرای صحیح و رعایت استانداردهای لازم، کار ساخت و نصب را متفاوت از گذشته به انجام رساند.

گنبد شیشه ای چارسیک
هم اکنون نیز گروه هنری چارسیک آمادگی خود را برای طراحی، ساخت و نصب گنبدهای شیشه ای استیند گلس و تیفانی اعلام می دارد تا شما بتوانید محصولی نو و محیطی جذاب و شگفت انگیز را در فضای داخلی خود تجربه کنید.
می توانید با چارسیک در ارتباط باشید و از نقطه نظرات کارشناسان ما بهرمند شوید تا بتوانید به نحو احسن و با انتخابی شایسته از طرح ها و رنگ های مختلف، گنبد شیشه ای خود را اجرایی نمایید.

گنبد شیشه ای چارسیک

سقف نورگیر شیشه ای تزئینی

سقف نورگیر شیشه ای تزئینی

 

مطالب مرتبط:

 

 

گنبد شیشه ای، لوکس ترین نورگیر سقفی

 

 

ویژگی های گنبد شیشه ای استیندگلس

 

چرا از گنبد شیشه ای استیند گلس استفاده کنیم؟

گنبد شیشه ای استیند گلس در فضای داخلی

 

نورگیر سقفی گنبدی (گنبد شیشه ای استین گلس و تیفانی)

ساخت گنبد شیشه ای طرح دار

ساخت گنبد شیشه ای استین گلاس چگونه است؟

ساخت گنبد شیشه ای دکوراتیو در چارسیک

چرا گنبد شیشه ای استیند گلاس و تیفانی؟

گنبد شیشه ای تیفانی در هتل سیداد، مکزیکو سیتی

ساخت نورگیر سقفی گنبدی و نورگیر سقفی تخت در چارسیک

گنبد شیشه ای استیند گلس در گالری لافایت، پاریس

انواع فریم گنبد شیشه ای و نورگیر سقفی در چارسیک

گنبد شیشه ای استیند گلس و تیفانی در مرکز فرهنگی شیکاگو

سقف شیشه ای استیندگلس کلیسای برازیلیا