شیشه دکوراتیو استیند گلس و تیفانی برای درب ورودی

برای دیدن قسمت محصولات کلیک کنید…

تکنیک استیند گلس و تیفانی لوکس ترین تکنیک در ساخت شیشه های دکوراتیو محسوب می شود که در آن تمام مراحل کار بوسیله دست بدون به کار بردن ماشین آلات خاص، انجام می شود.

شیشه درب ورودی
شیشه درب های ورودی لابی و ساختمان های لوکس، باید از نظر طرح، نقش و رنگ به گونه ای باشند که با نمای ساختمان، ورودی و درب ورودی ایجاد هماهنگی و زیبایی نماید.

 

شیشه درب ورودی
تکنیک های استیند گلس و تیفانی از جمله تکنیک هایی هستند که می توان برای درب های ورودی لابی در ساختمان های لاکچری مورد استفاده قرار داد. وجود شیشه های تراشدار و رنگی در این طرح و نقش که با استفاده از فلزات بسیار ظریفی در کنار هم محکم شده اند، می تواند باعث ایجاد درخشش، شفافیت و حس زیبایی در بیننده شود.

 

شیشه درب ورودی
زیبایی شیشه ها و ارزش آنها با وجود دست ساز بودن تکنیک های استین گلاس و تیفانی دوچندان می شود. به طوری که علاوه بر یک محصول کاملا کاربردی و دکوراتیو، یک اثر هنری در فضای داخلی قرار می گیرد که می تواند نقشی فراتر از تمام جلوه های بصری و هنری محیط ایفا کند.

 

شیشه درب ورودی
چشم بیننده در نگاه به شیشه های دکوراتیو استیند گلس و تیفانی تسخیر می شود و وی ناخودآگاه توجهش به سمت شیشه جلب خواهد شد. این به دلیل غنای بیش از حد حسی است که در این شیشه ها وجود دارد.

 

شیشه درب ورودی
شیشه های استین گلاس و تیفانی که در درب های ورودی ساختمان ها و درب های لابی کاربرد دارند، در انواع طرح ها، رنگ ها و نقش های مختلف، می تواند به کار رود. طرح هایی که به طور کامل می تواند مطابق با خواست و سلیقه شما باشد.

 

شیشه تزئینی درب
شما می توانید با گروه هنری چارسیک در تماس باشید و با اعلام ابعاد و اندازه، ضمن دریافت مشاوره رایگان از کارشناسان با تجربه ما، از قیمت های شیشه استیند گلاس و تیفانی مطلع شوید.

برای دیدن قسمت محصولات کلیک کنید…

مطالب مرتبط:

شیشه طرح دار ورودی ساختمان و لابی

استیندگلاس چیست؟ و به چه آثاری اطلاق می شود؟

همه چیز درباره طراحی شیشه استیندگلاس

معرفی تکنیک استین گلاس و شیوه ساخت و اجرای آن

۵ ویژگی شیشه دکوراتیو تیفانی گلس

پنجره های دکوراتیو چارسیک

شیشه طرح دار ورودی ساختمان و لابی

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *