شیشه تزئینی استیند گلس درب ورودی (شیراز)

این شیشه تزئینی با تکنیک استیند گلس و با استفاده از شیشه های تراش خورده و بدون تراش ساخته شده است. عدم استفاده از شیشه های رنگی در این طرح، باعث شده تا شیشه در عین سادگی و با طرح و نقوش (خط و خطوط) تاثیرگذاری خود را نشان دهد.

شیشه تزئینی درب ورودی
طرح پیچیده این شیشه در عین ظرافت و زیبایی و با دقت تمام و صرف وقت زیاد ساخته شده است. به طوری که از نظر خط و خطوط یکی از دشوارترین طرح های اجرایی چارسیک محسوب می شود.

شیشه تزئینی درب ورودی
استفاده از شیشه بدون رنگ و ابزار خورده به عنوان نگین های این طرح، انتخابی هوشمندانه و کاملا منطقی به نظر می رسد. چرا که با عث دیده شدن هرچه بهتر خط و خطوط می شود. این شیشه برای درب ورودی ساختمان ساخته شده است که ترکیب آن با درب چوبی و دکوراتیو ، حال و هوای متفاوتی را در فضا به وجود آورده است.

شیشه تزئینی درب ورودی فلز دار
شیشه های درب ورودی و لابی پس از ساخته شدن به وسیله دست، با شیشه های سکوریت ایمن سازی شده و در جایگاه خود نصب می شوند. استفاده از شیشه سکوریت ، باعث ایمنی بیشتر شیشه استیند گلس و همچنین عدم سرایت گرد و خاک به آن می شود.

شیشه تزئینی درب ورودی فلز دار
شیشه تزئینی و رنگی درب ورودی که برای ورودی لابی، ورودی آپارتمان و همچنین درب های اتاق ساخته می شود ، در طرح ها و رنگ های متنوعی قابلیت تولید دارد. چارسیک با بهرمندی از تجارب چندین ساله خود در زمینه شیشه های تزئینی و دست ساز (شیشه استین گلس و تیفانی تزئینی) قادر است تا با رعایت ابعاد در حد میلیمتر سفارش اختصاصی شما را طبق طرح های مختلف طراحی و تولید نماید.
شما نیز می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر و همچنین مشاوره رایگان با چارسیک در ارتباط باشید و از نقطه نظرات کارشناسان ما بهرمند شوید.

 

برای دیدن قسمت محصولات کلیک کنید…

مطالب مرتبط:

ساخت درب لابی و شیشه دکوراتیو در محمودیه

شیشه دکوراتیو استیند گلس و تیفانی برای درب ورودی

 

شیشه طرح دار ورودی ساختمان و لابی

استیندگلاس چیست؟ و به چه آثاری اطلاق می شود؟

همه چیز درباره طراحی شیشه استیندگلاس

معرفی تکنیک استین گلاس و شیوه ساخت و اجرای آن

۵ ویژگی شیشه دکوراتیو تیفانی گلس

پنجره های دکوراتیو چارسیک

شیشه طرح دار ورودی ساختمان و لابی

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *