گنبد شیشه ای استیند گلس گوزل، اردبیل

 

گنبد شیشه ای استیند گلس گوزل در شهر اردبیل و توسط گروه هنری چارسیک طراحی و اجرا شده است. این ووید نورگیر راه پله در یک خانه مسکونی دوبلکس قرار گرفته است.

 

محل قرار گیری و ابعاد

این خانه دوبلکس با داشتن یک مقطع دایره ای به قطر 220 سانتیمتر در سقف خود، لزوم استفاده از نور طبیعی جهت ایجاد روشنایی در محیط داخلی تبیین می نمود. این ووید نورگیر راه پله بر بالای سقف پله های ساختمان قرار داشت که طبقه همکف را به طبقه اول متصل می نمود.

 

گنبد شیشه ای استیند گلس گوزل، اردبیل

گنبد شیشه ای استیند گلس گوزل، اردبیل

 

اجرای نورگیر توسط چارسیک

گروه هنری چارسیک با بهرمندی از تجارب موفق خود در گذشته اقدام به طراحی ، ساخت و اجرای این گنبد شیشه ای با تکنیک استیند گلس نمود. این گنبد شیشه ای با طراحی کلاسیک و رنگ های کاملا سنگین شامل برنز، طلایی و دودی توانست به یکی از المان های بصری برجسته در این خانه مسکونی تبدیل شود.

 

گنبد شیشه ای استیند گلس گوزل، اردبیل

 

ووید نورگیر راه پله

 

هنر استین گلاس

این گنبد شیشه ای مجموعا از 712 قطعه شیشه تشکیل شده است که با تکنیک استیند گلس در کنار یکدیگر قرار گرفته اند. یگ گنبد شیشه ای با تکنیک استیند گلس در فضای معمارانه قادر است فضای داخلی را از یک فضای تکراری و روتین بیرون آورده و معماری فضا را کاملا خاص، لوکس و متفاوت کند. دست ساز بودن این نوگیرهای سقفی تزئینی کمک شایانی به منحصر به فرد شدن فضا می کنند.

 

نورگیر سقفی گنبدی تزئینی و دکوراتیو

سقف نوگیر دایره ای شکل مدرن

 

مقیاس ریز و مینیاتوری تکنیک استین گلس قادر است یک المان بصری با زیبایی شناسی فوق العاده و اعجاب انگیز به وجود آورد. به طوری که این گنبد شیشه ای و نورگیر سقفی دکوراتیو با تکنیک استین گلاس می تواند به عنوان شاخص ترین المان یک فضای معمارانه مطرح شود.

 

 

ووید نورگیر راه پله

آب بندی سقف شیشه ای

قرار گیری گنبد شیشه ای استین گلاس گوزل در معرض هوای آزاد، از طرف پشت بام ، لزوم آب بندی و هوا بندی آن را مورد توجه قرار می داد. به خصوص که شهر اردبیل ، شهری پر بارش و از مناطق سرد سیر ایران محسوب می شود. شیشه های تزئینی با تکنیک استیند گلاس پس از آماده سازی در کارگاه چارسیک و انتقال به محل پروژه ، توسط گروه نصب چارسیک با موفقیت نصب و اجرا شد.

حضور گروه نصب چارسیک در محل پروژه ها در شهرهای مختلف ایران ، لزوم دقت و ظرافت در اجرای این نوع از نورگیرهای سقفی تزئینی را پدیدار می کند. به طوری که تمام پروژه های انجام شده توسط گروه هنری چارسیک تماما با حضور گروه فنی و نصب چارسیک به انجام رسیده است.

 

نورگیر سقفی گرد تزئینی

 

نحوه سفارش در چارسیک

شما نیز می توانید برای طراحی و اجرای یک نورگیر سقفی خاص، لوکس و نفیس با گروه هنری چارسیک در ارتباط باشید.

 

انتخاب طرح و نقوش گنبد شیشه ای

گنبد شیشه ای – اطلاعات بیشتر

مطالب مرتبط:

گالری گنبد شیشه ای استیند گلس . www.charsik.com
گالری گنبد شیشه ای چارسیک