سقف شیشه ای تخت

سقف شیشه ای تخت که با تکنیک معرق شیشه و با استفاده از انواع شیشه های رنگارنگ ساخته می شود، یکی دیگر از گزینه های نورگیری از سقف است. در این نوع از نورگیرهای سقفی تزئینی بر خلاف گنبدهای شیشه ای، از شیشه های تخت (فلت) استین گلاس استفاده می شود.

کاربرد سقف شیشه ای تخت استین گلاس

سقف شیشه ای تخت یا ترکیبی (ترکیب دو نوع شیشه استیندگلس تخت و خم) در کلیات و شیوه اجرایی کاملا شبیه گنبد شیشه ای می باشد. تنها تفاوت این سقف های شیشه ای لوکس ، در شیوه اجرا و دیتیل اجرایی است.

 

نورگیر سقفی تزئینی فرشته
نورگیر یشه ای فرشته. اجرا شده توسط چارسیک در خیابان فرشته تهران

 

محل استفاده از سقف شیشه ای تخت

سقف شیشه ای فلت در دهانه هایی از سقف قرار می گیرد که دارای وجوه چند ضلعی و غیر دایره ای هستند. از همین جهت نیاز به دیتیل خاص در هر پروژه دارند تا به بهترین شکل ممکن پروسه آب بندی به انجام برسد.

ویژگی سقف شیشه ای نورگیر استین گلاس

سقف های شیشه ای نورگیر چه به صورت گنبد شیشه ای و چه به صورت سقف شیشه ای تخت ، دارای ویژگی های بصری منحصر به فرد معماری و زیبایی شناسانه هستند که در زیر به برخی از آنان اشاره شده است:

1 تصفیه کامل نور آفتاب و جلوگیری از ورود نور مزاحم به فضای داخلی؛

2 ایجاد زیبایی بصری فوق العاده به طبع استفاده از شیشه های رنگی و موتیف های متنوع؛

3 قابلیت انجام آب بندی و هوابندی کامل و جلوگیری از تبادل حرارتی؛

4 ایجاد شفافیت و صمیمت در فضای معماری داخلی؛

5 قابلیت ایجاد هماهنگی و هارمونی با انواع سبک های معماری؛

6 قابل استفاده به عنوان ووید راه پله ، اسکای لایت تزئینی ساختمان ، سقف کاذب شیشه ای طرح دار ، سقف شیشه ای پاساژ ها و مجتمع های تجاری ، ووید شیشه ای ویلا ، شیشه های تزئینی سقف ، سقف شیشه ای آشپزخانه ، پاسیو شیشه ای و ….

 

سقف شیشه ای نورگیر تزئینی
سقف شیشه ای درویش. اجرا شده توسط چارسیک در عظیمیه

نحوه خرید نورگیر تخت سقف

شما نیز می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان جهت طراحی و نصب نورگیرهای سقفی برای نورگیری از سقف در فضاهای مسکونی، تجاری، ویلایی، ورزشی و … پس از انتخاب طرح از بین محصولات چارسیک با ما در ارتباط (تماس با ما) باشید و از نظرات کارشناسان چارسیک بهرمند شوید.

مطالب مرتبط:

گالری گنبد شیشه ای استیند گلس . www.charsik.com
گالری سقف و گنبد شیشه ای چارسیک