شرایط و قوانین فروشندگی

در ابتدا، چرا چارسیک؟

چارسیک با ارائه خدمات منحصر به فرد تا کنون توانسته است سهم بزرگی در ارائه محصولات و خدمات مربوط به امور فنی – هنری را به خود اختصاص دهد. به علاوه شناخت برند چارسیک در میان هنرمندان، طراحان و صنعتگران ساختمان سازی، ظرفیتی مطلوب را پیش روی فروشندگان قرار می دهد تا با ارائه محصولات خود و بهرمندی از جامعه مشتریان چارسیک، به شکلی حرفه ای و بدون صرف هزینه اقدام به فروش محصولات خود نمایند.
همچنین فروش محصول به صورت حرفه ای و انجام امور بازاریابی مربوط به آن، نیاز به تخصص، تعهد، سرمایه گذاری و صرف هزینه دارد که چارسیک با بهره گیری از پلتفرم های روز دنیا در این زمینه می تواند گزینه ای مناسب برای فروش محصول شما باشد.

شرایط و قوانین فروشندگی در چارسیک

تعریف:

فروشندگی در چارسیک به منزله انعقاد یک قرارداد دو طرفه است که چارسیک از یک سو و فروشنده از سوی دیگر به عنوان طرفین این قرارداد قلمداد می شوند.

 

تعهدات و خدمات چارسیک:

ایجاد پلتفرمی هدفمند و هوشمند مطابق با متدهای روز مارکتینگ جهت معرفی هرچه بهتر محصول ارائه شده از سوی فروشنده

انجام امور عکاسی حرفه ای، تهیه فیلم و امور گرافیکی جهت شناساندن بهتر محصول به مشتری

ارائه خدمات معرفی نوشتاری محصول با استفاده از محتوای مختص محصول

ارائه محصول در شوروم چارسیک برای مشتریان حضوری

ارائه خدمات انبارداری به فروشندگان برای سهولت و تسریع در ارسال محصولات

ارائه خدمات حمل و نقل و ارسال محصول در کوتاه ترین زمان ممکن

تعهد به تسویه حساب در سریع ترین زمان ممکن با فروشندگان (از زمان تحویل به مشتری و درخواست فروشنده ظرف حداکثر 5 روز کاری)

پشتیبانی از محصولات ارائه شده به مشتری به صورت تلفنی

ارائه خدمات کارشناسی و مشاوره جهت قیمت گذاری محصول با هماهنگی و جلب رضایت فروشنده

 

تعهدات فروشنده:

فروشنده ملزم و متعهد به ارائه محصولات در چارچوب قوانین جمهوری اسلامی می باشد.

آماده سازی و موجود کردن محصول در انبار در سریع ترین زمان ممکن پس از اعلام چارسیک مینی بر کاهش موجودی انبار از تعهدات فروشنده می باشد.

ارائه با کیفیت محصولات و سلامت فیزیکی آن از تعهدات فروشنده می باشد.

فروشنده ملزم به انعقاد قرارداد مکتوب با مجموعه چارسیک می باشد که پس از ثبت محصول و تکمیل فرم فروشندگی، در مراحل بعد در اختیار وی قرار می گیرد. (لازم به توضیح است که بنا به نوع و ویژگی محصول ارائه شده توسط فروشنده، مفاد این قرارداد قابل تغییر می باشد.

فروشنده متعهد می گردد که قیمت گذاری ها را با رعایت انصاف و شرایط عرفی و قانونی انجام دهد. (چارسیک خود را ملزم به رعایت حقوق مصرف کننده با ارائه قیمت های مناسب برای محصولات می داند. لذا از ارائه قیمت هایی خارج از عرف و اصطلاحا گران قیمت برای محصولات معذور است.)

در مواردی که محصول ارائه شده و سفارش داده شده توسط مشتری، نیاز به طی زمان جهت آماده سازی دارد، فروشنده متعد می گردد که طبق زمانبندی مورد نظر، محصول را آماده تحویل نماید.

فروشنده متعهد می گردد که در ارائه ویژگی ها و مشخصات مبنی بر کیفیت و اصالت محصول، صداقت کامل داشته و از ارائه ویژگی های غیر صادقانه پرهیز نماید.

تمام حقوق مارکتینگ و بازاریابی محصول ارائه شده متعلق به چارسیک می باشد و استفاده از آن در هر جای دیگر ممنوع می باشد.