نمای سرامیک پرسلانی

نمای سرامیک پرسلانی یکی از انواع نماهای نوین ساختمانی است که طرفداران زیادی در صنعت ساختمان دارد. چند سالی است که اجرای نماهای مختلف ساختمان از سیستم سنتی خود خارج شده است و گزینه اجراهای خشک به ان افزوده شده است.  اجرا با مصالح بنایی و ماسه و سیمان تا حد زیادی جای خود را به مصالح نوینی داده است که در عین داشتن نمایی زیبا و هم رده با نماهای سنتی، مزایای بسیاری در مقایسه با آنها دارند.

نمای سرامیک پرسلانی ، نما خشک ، چارسیک

مزایای نمای سرامیک پرسلانی

کاهش وزن ساختمان

نمای سرامیک پرسلانی، بدون استفاده از ملات اجرا می شود. به همین دلیل به آن نمای خشک نیز گفته می شود. این نما وزن بسیار سبک تری نسبت به سنگ و سرامیک که با شیوه سنتی اجرا می شوند، دارد. از این رو یکی از بهترین جایگزین ها برای اجراهای سنتی نمای ساختمان محسوب می شود. با اجرای این نما به جای نماهای سنتی، وزن کلی ساختمان تا حد چشمگیری کاهش پیدا خواهد کرد.

نمای سرامیک پرسلانی ، نما خشک ، چارسیک

تنوع وسیع طرح و بافت

تنوع طرح، نقش و رنگ در تایل های نمای سرامیک پرسلانی گزینه های متنوعی را برای انتخاب پیش روی شما قرار می دهد. ممکن است بخواهید بافت و رنگ آن شبیه سنگ باشد؛ یا ترکیب رنگی خاصی را مد نظر داشته باشید؛ هر سلیقه ای که در طرح و رنگ داشته در سرامیک های پرسلانی می توانید ان را بیابید.

نمای سرامیک پرسلانی ، نما خشک ، چارسیک

 

سرعت اجرا

با توجه به سرعت اجرای بالا، این نما می تواند در کمترین زمان ممکن نسبت به سایر نماهای سنتی اجرا شود.

نما خشک ، چارسیک

اجزا و شیوه اجرا

استراکچر اصلی جهت اجرای نمای سرامیک خشک، آلومینیوم می باشد. پروفیل های آلومینیومی با مقاطع خاص که پس از نقشه برداری های دقیق از نمای ساختمان بر روی نما نصب می گردند، دارای شیارهایی بوده که تایل های سرامیک توسط گیره هایی در آن شیار مهار می گردند. لزوم توجه به استانداردهای اجرایی این نماها می تواند در ماندگاری آن تاثیر به سزایی داشته باشد.

نما خشک ، چارسیک

 

نما خشک ، چارسیک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *