نمای شیشه ای اسپایدر

نمای شیشه ای اسپایدر یا نمای شیشه ای عنکبوتی، یکی از انواع نماهایی است که شیشه متریال اصلی آن محسوب می شود. در این نمای شیشه ای زیبا از چنگک های فلزی نگهدارنده شیشه استفاده می شود. همچنین لازم است که شیشه ها سوراخ کاری شده تا مهره های مشخص شده در این چنگک ها بتوانند روی شیشه بسته شوند.

نما شیشه ای اسپایدر عنکبوتی چارسیک

ویژگی منحصر به فرد نمای اسپایدر

نمای شیشه ای عنکبوتی، به دلیل اکسپوز بودن، یکی از نماهای جذب در صنعت ساختمان محسوب می شود.سازه و چنگک ها که وظیفه نگهداری شیشه ها را دارند، به صورت کامل در نمای ساختمان مشخص است. این نما به عنوان نمایی مدرن شناخته می شود.

 

نحوه سفارش و اجرای نمای اسپایدر

به دلیل سفارشی بودن و لزوم طراحی مستقل و اختصاصی برای هر پروژه نیاز است که با چارسیک در تماس باشید و مشخصات پروژه را برای ما ارسال کنید. کارشناسان ما با بررسی مشخصات، چند و چون اجرا را با شما در میان خواهند گذاشت.

تماس با چارسیک

انواع نمای اسپایدر

نمای شیشه ای اسپایدر یا نمای عنکبوتی به ۴ صورت نمای شیشه ای پایپ، نمای شیشه ای فین گلس، نمای شیشه ای نیم فین و نمای شیشه ای کابلی اجرا می شود که هر کدام ویژگی های منحصر به فرد خود را دارا هستند.

اگر قصد اجرای نمای شیشه ای اسپایدر را دارید، با توجه به خصوصیات هر پروژه وهمچنین با توجه به ویژگی های هر کدام از این نماها، می توانید نمای مورد نظر خود را انتخاب کنید.

در ادامه می توانید با مشخصات و ویژگی های هر کدام از این نماهای زیبا آشنا شوید. اگر سوالی برایتان باقی ماند، می توانید با چارسیک در ارتباط باشید و از ما مشاوره بگیرید.

اسپایدر پایپ

در اسپایدر پایپ، لوله های فلزی به عنوان ستون، سازه اصلی نمای شیشه ای را تشکیل می دهند.

اطلاعات بیشتر

اسپایدر فین گلس

در اسپایدر فین گلس، ستون های اصلی سازه نیز از جنس شیشه هستند که به زمین متصل شده اند.

اطلاعات بیشتر

اسپایدر نیم فین

در اسپایدر نیم فین نیز مانند فین گلس ستون ها شیشه ای هستند، اما از سقف آویزان شده اند.

اطلاعات بیشتر

اسپایدر کابلی

در اسپایدر کابلی، در سازه اصلی از کابل های فلزی برای تحمل و انتقال وزن به صورت کششی استفاده می شود.

اطلاعات بیشتر