نمای شیشه ای اسپایدر فین گلس

نمای شیشه ای اسپایدر فین گلس با استفاده از ستون های شیشه ای اجرا می شود. نمای اسپایدر با ستون شیشه ای نسبت به ستون های فلزی (اسپایدر پایپ) جدیدتر و مدرن تر می باشد. وقتی از متریال شیشه استفاده می شود اولین جذابیت آن شفافیت است. حال وقتی علاوه بر جداره های اصلی نما، سازه کار نیز شیشه باشد، علاوه بر جذابیت بیشتر، کار را منحصر به فرد و خاص جلوه می دهد. نماهای اسپایدر گلس با ستون شیشه ای چارسیک یکی از مدرنترین نماهای شیشه در جهان محسوب می شود.

نما شیشه ای اسپایدر عنکبوتی چارسیک

شیشه ای که در جداره اصلی نما استفاده می شود مانند سایر نماهای اسپایدر از دو شیشه سکوریت لمینیت تشکیل شده است. معمولا ضخامت نهایی این شیشه ها از ۱۸ میلی متر شروع شده و با توجه به ابعاد تا ۲۴ میلی متر هم مورد استفاده قرار می گیرد.

نما شیشه ای اسپایدر عنکبوتی چارسیک

 

شیوه اجرای نمای اسپایدر فین گلس

در سیستم اسپایدر فین گلس ابتدا زیرسازی مناسب جهت قرارگیری پایه های ستون شیشه ای انجام می گیرد. پس از اجرای زیرسازی که توسط آهن با مقاطع مختلف ایجاد می شود، پایه های استیل بر روی آن ها نصب می شود. نصب پایه های استیل احتیاج به نقشه برداری و اجرای خدمات فنی و مهندسی دارد. در صورت جاگذاری اشتباه و بدون محاسبات، کلیه قطعات شیشه تحت تاثیر قرار گرفته و میبایست از ابتدا تولید گردند.

نما شیشه ای اسپایدر عنکبوتی چارسیک

پایه های شیشه ای این سیستم معمولا به صورت سه لایه و با عرض ۳۰ الی ۴۰ سانتی متر تولید می شوند. این شیشه ها پس از نصب بر روی پایه های استیل، آماده تحمل وزن شیشه های اصلی نمای ساختمان می شوند. پس از نصب ستون قطعات اسپایدر فین گلس بر روی ستون نصب شده و پس از آن شیشه های اصلی بر روی نمای ساختمان قرار می گیرند. سپس درز بین شیشه ها توسط چسب پر شده و هوا بند می شوند.

کابرد نمای اسپایدر فین گلس

سیستم اسپایدر فین گلس مناسب فروشگاه ها و اماکن تجاری می باشد. ایجاد ویو مناسب و شفافیت بالا از جمله ویژگی های مثبت نما های اسپایدر در دنیا می باشند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *