نمای شیشه ای اسپایدر نیم فین

نمای شیشه ای اسپایدر نیم فین یکی از جذاب ترین نماهای شیشه ای اسپایدر است.این سیستم نوین دارای جذابیت های بصری و زیبایی منحصر به فردی است. نمای اسپایدر نیم فین در مقابل سیتم اسپایدر فین گلس به وجود آمده است که دارای معایبی بوده است.

نما شیشه ای اسپایدر عنکبوتی نیم فین چارسیک
تفاوت اسپایدر فین گلس و اسپایدر نیم فین

سیستم نمای اسپایدر فین گلس یا ستون شیشه ای که دارای طرفداران زیادی می باشد در مکان های کوچک و در فضاهایی که از نظر جانمایی مبلمان دارای محدودیت می باشند قابل استفاده نمی باشد. دلیل آن عمق نزدیک به ۵۰ سانتی ستون این سیستم می باشد.

نما شیشه ای اسپایدر عنکبوتی چارسیک

در سال های اخیر جهت حل این مسئله، سیستم نیم فین طراحی و اجرا شده است. این سیستم کاملا مشابه سیستم فین گلس یا همان ستون شیشه ای است با این تفاوت که ستون آن از سقف شروع شده و تا میانه های طبقه ادامه دارد. در سیستم فین گلس ستون از زمین تا سقف به صورت یکپارچه اجرا می شود ولی در این سیستم ستون نصفه و تا میانه های طبقه اجرا می گردد و به نوعی از سقف آویزان است.

نما شیشه ای اسپایدر نیم فین اسپایدر چارسیک

سیستم نیم فین بسیار سیستم خاص، و کاربردی در نماهای نوین محسوب می گردد. بیشترین میزان روشنایی با کمترین حجم سازه می تواند نقاط مثبت این نما باشد. پس اگر به نماهای شیشه ای اسپایدر علاقه مند هستید و می خواهید کمترین پرت را در پلان فضای داخلی داشته باشید، سیستم نیم فین گزینه ای بسیار مناسب برای شما می باشد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *