آینه تراشدار سفید طرح رندوم کافی شاپ

آینه تراشدار سفید طرح رندوم کافی شاپ توسط چارسیک در تهرانپارس، اتوبان باقری اجرا شده است. در این کافی شاپ برای افزایش نور، زیبایی و بزرگتر نشان داده شدن، نیاز به اجرای آینه در یکی از دیوار هایش به شدت احساس می شد. آینه کافی شاپ و رستوران در طراحی معماری داخلی می توانند بسیار اثر گذار بوده و با ایجاد حس شفافیت و صمیمت، حضور مشتری را فضای داخای رضایت بخش کنند.

انتخاب طرح آینه کافی شاپ

انتخاب طرح آینه کافی شاپ تهران پارس با توجه به المان ها و مبلمان آن طراحی شده است. این آینه طبق طراحی داخلی و با توجه به مدول ها و ویژگی های آن طراحی و اجرا گردیده است. افزایش روشنایی و بزرگتر نشان دادن محیط داخلی از نظر بصری از مشخصات برجسته اجرای آینه تراشدار رنگ سفید است.

آینه کافی شاپ

ضرورت استفاده از آینه در کافی شاپ

آینه کافی شاپ و رستوران امروزه در فضاهای لوکس کارکرد دارند و نشان از سلیقه خوب صاحبان ان می دهند. خصوصیت بارز آینه ها در فضاهایی همانند کافی شاپ و یا رستوران ، ارتقای صمیمیت در فضا و ایجاد حس همدلی و شفافیت در محیط است. استفاده از آینه در کافی شاپ و رستوران می تواند علاوه بر بزرگتر نشان دادن فضا ، به لوکس شدن و خاص شدن آن کمک کند. البته خاص شدن فضای داخلی ، بستگی زیادی به طرح آینه و نحوه اجرا و نصب آن دارد . از همین رو طراحی هوشمندانه و مرتبط با فضای داخلی بسیار حائز اهمیت است.

دکور آینه کاری می تواند رغبت بیشتری در مشتریان برای حضور در فضای تجاری را فراهم کند و از نظر روانی و روانشناسی معماری تعامل بهتری را با مشتری ایجاد خواهد کرد.

طرح آینه کافی شاپ و رستوران

آینه دیواری تراش خورده چارسیک

آینه دکوراتیو دیواری چارسیک

دکور آینه کاری

انواع آینه

آینه دیواری تراشدار طرح آبشاری

ضرورت استفاده از آینه در کافی شاپ و رستوران

 

آینه های چارسیک

گروه هنری چارسیک با شناخت دقیق از متریال آینه و توجه به ظرافت ها و محدودیت های آن ، تا کنون توانسته است پروژه های متعدد و موفقی را در سراسر کشور اجرایی نماید. آینه کاری روی دیوار از ضرورت های معماری امروز است که می تواند زیبایی بخش هر فضای داخلی باشد. شما نیز می توانید برای پوشش دیوارهای منزل خود با استفاده از آینه ، با چارسیک در تماس باشید . همچنین برای دیدن طرح های بیشتر اینجا کلیک کنید.

انواع آینه چارسیک

چارسیک با طرح ها و سبک های مختلف و متنوعی اقدام به طراحی و تولید آینه می نماید. آینه تراشدار دیواری (آینه پازلی)، آینه دکوراتیو، آینه طرح دار و آینه ونیزی از جمله این موارد هستند.

مطالب مرتبط:

گالری آینه چارسیک

گالری آینه تراش خورده چارسیک