آینه تراش دار دیواری

آینه تراش دار دیواری یکی از پر کاربردترین آینه هایی است که می توان از آن جهت تزئین فضای داخلی منزل استفاده کرد. علاوه بر عنصر تزئینی بودن این نوع از آینه ها ، کاربرد آنها در افزایش روشنایی محیط و همچنین بزرگ تر جلوه دادن فضا بسیار حائز اهمیت است. آینه کاری روی دیوار با استفاده از آینه تراش خورده در طرح های متنوعی قابلیت اجرا دارد. آینه تراشدار لوزی، آینه طرح ترکیبی، آینه طرح کندویی، آینه طرح شمشیری ، آینه طرح مربع آینه طرح آبشاری و  …

آینه دیواری تراش خورده چارسیک
آینه سفید طرح آبشاری اجرا شده در تهرانپارس

رنگ آینه های تزئینی دیواری

رنگ آینه های تزئینی دیواری در سه تنالیته سفید(نقره ای) ، برنز و مسی است که می تواند بنا به سلیقه و همچنین توجه به فضا و دکوراسیون داخلی شما انتخاب شود.

 

آینه برنز طرح لوزی

آینه تراشدار طرح مربع پارک وی

آینه تراشدار طرح مربع پارک وی یک از نمونه کارهای اجرایی چارسیک در زمینه آینه دکوراتیو دیواری است که در پارک وی تهران اجرا شده است.

مراحل اجرای آینه

مراحل اجرای آینه دیواری پازلی شامل سه بخش طراحی، برش و نصب است.

طراحی آینه دیواری پازلی

آینه های منزل مسکونی واقع در پارک وی ، با استفاده از آینه بی رنگ و طرح مربع اجرا شده است. ابعاد کامل این آینه به ارتفاع 160 سانتیمتر و طول 220 سانتیمتر بود که به 28 قسمت تقسیم شده است. ارتفاع آن شامل 4 قطعه و طول آن شامل 7 قطعه است. همچنین استفاده از یک قاب طرح چوب با رنگ ترکیبی برنز و طلایی ، جلوه خاصی به این آینه داده است.

آینه دیواری خاص چارسیک

برش و تراش آینه دیواری

برش قطعات آینه با توجه به نقشه و طراحی ، انجام می گیرد. ای برش ها به دلیل اینکه به صورت پازلی باید در کنار هم قرار بگیرند، در نهایت دقت و کمترین خطای ممکن ، با استفاده از دستگاه های لیزری برش شیشه و آینه در قطعات مورد نظر برش داده شده و آماده نصب می شوند.

همچنین بعد از مرحله برش، تراش یا ابزار مورد نظر با استفاده از دستگاه تراش شیشه و آینه بر روی آن ایجاد می شود. ابزارهای آینه تزئینی دیواری شامل دیاموند و تراش می باشد.

نصب آینه بر روی دیوار

آینه ها پس از طراحی و آماده سازی شامل برش و تراش ، به محل نصب منتقل شده و در بازه زمانی 2 ساعته اجرای ان به پایان رسید. استفاده از آینه های سفید همواره برای افزایش روشنایی در منازل مسکونی گزینه ای بسیار مطلوب به حساب می آید. همچنین ایجاد بعد در فضای داخلی و بزرگتر به نظر آمدن محیط ، از دیگر ویژگی های این نوع از آینه هاست.

آینه های چارسیک

آینه های تراشدار چارسیک با بهترین کیفیت از سه جنبه اجرا می شوند. اول کیفیت خود آینه ها، دوم کیفیت برش و تراش و سوم شیوه نصب و استفاده از چسب و متریال های مرغوب.

شما نیز می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص شیوه اجرای آینه تراشدار دیواری در منزل خود با چارسیک در تماس باشید و اطلاعات بیشتری در این خصوص کسب نمایید.

انواع آینه چارسیک

چارسیک با طرح ها و سبک های مختلف و متنوعی اقدام به طراحی و تولید آینه می نماید. آینه تراشدار دیواری (آینه پازلی)، آینه دکوراتیو، آینه طرح دار و آینه ونیزی از جمله این موارد هستند.