آینه تزئینی دیواری نیاوران

آینه تزئینی دیواری نیاوران با رنگ برنز و با یک قاب آلومینیومی مشکی بر روی دیوار لابی یک مجتمع مسکونی توسط چارسیک اجرا شده است.

محل استفاده از آینه تزئینی دیواری

در لابی ساختمان مسکونی واقع در منطقه نیاوران تهران، دیواری به ابعاد 198*262 سانتیمتر مورد نظر کارفرما بود تا بتواند با استفاده از آینه های تراشدار، فضایی زیبا و نورانی را به محیط اضافه کند. در این لابی به دلیل داشتن فضای انتظار، زیبا سازی و ایجاد تنوع بصری بسیار لازم و ضروری به نظر می رسید.

آینه تزئینی دیواری نیاوران

 

مراحل اجرای آینه روی دیوار

پس از انجام اندازه گیری های اجرایی، استفاده از یک قاب خاص و منحصر به فرد نیز به کارفرما پیشنهاد گردید. یک قاب آلومینیومی لوکس که با رنگ کوره ای به درخشش آینه در فضای داخلی کمک نماید.

مراحل اجرای آینه روی دیوار

طراحی، برش و نصب آینه

پس از انجام طراحی ، برش و تراش آینه ها، قطعات آماده شده به محل نصب منتقل شده و با دقت و ظرافت در جای خود قرار گرفت. طرح مورد استفاده در این آینه دکوراتیو دیواری، طرح مربع چارسیک و رنگ ان برنز می باشد.

 

طراحی، برش و نصب آینه

 

ايينه دكوراتيو

 

آينه كاري روي ديوار

آینه های چارسیک

گروه هنری چارسیک با شناخت دقیق از متریال آینه و توجه به ظرافت ها و محدودیت های آن ، تا کنون توانسته است پروژه های متعدد و موفقی را در سراسر کشور اجرایی نماید. شما نیز می توانید برای خرید آینه دکوراتیو و تزئینی با ما در تماس باشید. فروش آینه تزئینی و دکوراتیو در چارسیک با بهترین کیفیت و استفاده از هترین و به روز ترین شیوه های برش آینه عرضه می شود.

همچنین برای دریافت مشاوره رایگان از کارشناسان ما، با چارسیک در ارتباط باشید تا بتوانید بهترین انتخاب آینه از نظر رنگ (سفید، برنز و مسی) و همچنین طرح را برای فضاهای داخلی خود در نظر بگیرید.

انواع آینه چارسیک

چارسیک با طرح ها و سبک های مختلف و متنوعی اقدام به طراحی و تولید آینه می نماید. آینه تراشدار دیواری (آینه پازلی)، آینه دکوراتیو، آینه طرح دار و آینه ونیزی از جمله این موارد هستند.

مطالب مرتبط:

 

گالری آینه تراش خورده چارسیک