ساخت درب لابی و شیشه تزئینی استیندگلس محمودیه

ساخت درب لابی و شیشه تزئینی استیندگلس محمودیه در تهران انجام شده است. خیابان محمودیه تهران یکی از خیابان های اصلی و مشهور در شهر تهران محسوب می شود. اصالت این خیابان در پیشینه شهر تهران بر کسی پوشیده نیست. یکی از ساختمان های این خیابان در پروسه بازسازی خود ، به یک درب ورودی دکوراتیو و چوبی نیاز داشت که گروه هنری چارسیک با توجه به تخصص خود در زمینه تولید درب ها و شیشه های لوکس و دکوراتیو ، اقدام به طراحی ، ساخت و نصب این درب لابی نمود .

ضرورت توجه به درب ورودی لابی

درب لابی ، یکی از عناصر مهم و تاثیر گذار در ذهن مخاطب است . درب ورودی و لابی جزء اولین عناصری است که مخاطب به چشم می بیند و می تواند قضاوتی عادلانه یا ناعادلانه نسبت به کل بنا در ذهن وی ایجاد نماید. به طور کلی می توان گفت درب لابی یا درب ورودی ساختمان، تعریف کننده کلیت ساختمان است که اگر به زیبا شدن آن اهمیت داده شود، در واقع به کل بنا اهمیت داده شده است. از این رو لزوم توجه به طراحی و اجرای دقیق درب لابی از اهمیت بسیاری برخوردار است.

شیشه درب لابی

مراحل اجرایی درب وردی ساختمان

ساخت درب لابی استیند گلس محمودیه، شامل دو جزء درب چوبی و شیشه تزئینی بود. ساخت درب لابی شیشه خور و ترکیب چوب شیشه همواره مورد توجه ساکنان و طراحان بوده است. طراحی و ساخت درب لابی و شیشه تزئینی استیندگلس محمودیه شامل دو مرحله ساخت درب چوبی و طراحی و ساخت شیشه دکوراتیو آن بود.

 

درب لابی شیشه خور

ساخت درب چوبی لابی

پس از انجام اندازه گیری ، طراحی مورد نظر با توجه به خواست و نظر کارفرما انجام پذیرفت . سپس با استفاده از چوب راش گرجستاتی ، اقدام به ساخت درب شد . چوب راش گرجستانی یکی از نمونه های محکم و زیبای چوب محسوب می شود که دارای مقاومت و استحکام فوق العاده ای در برابر ضربات و شرایط جوی است. وجود یک کتیبه در بالای درب نیز یکی از ویژگی های برجسته این درب محسوب می شد که زیبایی و جلوه آن را چند برابر کرده بود.

 

شیشه دکوراتیو درب ورودی

ساخت شیشه دکوراتیو درب لابی

پس از ساخت درب چوبی و پرداخت رنگ پلی یورتان بر روی آن ، ساخت شیشه های دکوراتیو آغاز شد. با توجه به تکنیک انتخاب شده ، شیشه دو لایه سکوریت برای این درب انتخاب شده بود. تکنیک انتخابی طراحی و بافت بر روی شیشه بود که پس از انجام طراحی های لازم بر روی شیشه انجام گرفت.

 

شیشه تزئینی درب ورودی

درب چوبی و شیشه های طرح استیند گلس به صورت دپو شده به محل پروژه منتقل شده و پروسه نصب طی 7 ساعت به خوبی انجام پذیرفت. در پایان روز ، این درب به طور کامل آماده بهره برداری گردید.

 

شیشه تزئینی درب

شیوه سفارش شیشه درب لابی

برای ساخت درب های لوکس و دکوراتیو ترکیبی چوب و شیشه می توانید با چارسیک در ارتباط باشید و از مشاوره کارشناسان ما بهرمند شوید. شیشه های درب ورودی ساختمان با طرح های متنوعی با دوتکنیک استین گلاس و طراحی روی شیشه هستند. شما می توانید برای انتخاب طرح و رنگ شیشه دکوراتیو از انواع طرح های شیشه چارسیک بازدید فرمایید.

برای دیدن قسمت محصولات کلیک کنید…