سقف شیشه ای مگنولیا؛ تهران

سقف شیشه ای استیندگلس مگنولیا در شهر تهران و در منطقه تخت طاووس برای یک آپارتمان مسکونی طراحی و اجرا شده است. این نورگیر سقفی تزئینی در سقف فضای تی وی روم قرار دارد.

 

سقف شیشه ای مگنولیا چارسیک

ابعاد و مشخصات

این سقف مستطیلی شیشه ای در پایین ترین قسمت خود دارای ابعاد ۵٫۵ متر در ۳٫۸ متر می باشد. قطر گنبد میانی آن ۲٫۸ متر و ارتفاع کلی سقف نیز ۱ متر می باشد. این نورگیر شیشه ای تزئینی تماما با استفاده از تکنیک استیندگلس ساخته شده است. یک تکنیک نفیس و دست ساز که ارزشمند ترین شیشه موجود در دنیا محسوب می شود.

سقف شیشه ای مگنولیا چارسیک

سبک و طرح

سقف شیشه ای مگنولیا از سه قسمت تشکیل شده است: قسمت تک خم کناره، قسمت تخت(فلت) و قسمت گنبدی.در طراحی این سقف با توجه به موارد مد نظر، طراحی سازه بر اساس سه قسمت تک خم، تخت و گنبدی انجام و اجرا شده است. شیشه های پوشش دهنده سازه نیز بر همین اساس متشکل از سه بخش شیشه تک خم، شیشه تخت و شیشه دوخم (گنبدی) می باشد.

 

نورگیر سقفی شیشه ای چارسیک

 

طرح اجرا شده برای این نورگیر سقفی یکی از پر کارترین و پیچیده ترین طرح های اجرایی چارسیک تا زمان اجرای پروژه است. موتیف های در هم تنیده و پیچیده به سبک کلاسیک در طراحی، ساخت شیشه ها را با چالش می کند. چارسیک توانست به بهترین شکل ممکن شیشه ها را به صورت پیش ساخته در استودیو هنری خود تولید کرده و به صورت استاندارد به محل نصب منتقل کند.

 

سقف شیشه ای مگنولیا چارسیک

 

اجرا و نصب سقف شیشه ای

شیشه های استین گلاس پس از ساخت در کارگاه چارسیک، به صورت پنل های پیش ساخته به محل نصب منتقل شدند و تیم اجرایی چارسیک، طی چهار روز مراحل نصب را به اتمام رسانید.

مطالب مرتبط:

پروژه های اجرایی چارسیک

 

گنبد شیشه ای استین گلاس چارسیک
گنبد شیشه ای استین گلاس – اطلاعات بیشتر

 

گالری گنبد شیشه ای استیند گلس . www.charsik.com
گالری سقف و گنبد شیشه ای چارسیک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *