شیشه استیند گلس درب و پنجره؛ نور

شیشه استیند گلس درب و پنجره نور با استفاده از شیشه های بی رنگ و با تکنیک معرق شیشه ساخته شده است. این درب و پنجره چوبی واقع در شهر نور در شمال ایران، در یک ویلای مسکونی واقع شده است. چارسیک با توجه به ابعاد و اندازه های آن اقدام به طراحی و ساخت شیششه دکوراتیو استیند گلس نمود.

شیشه استیند گلس درب و پنجره . شیشه تزئینی استیند گلس چارسیک

 

شیشه دکوراتیو استین گلاس

شیشه استیند گلس لوکس ترین و زیباترین شیشه موجود در جهان است که چارسیک به عنوان بزرگترین تولید کننده شیشه تزئینی در ایران طور اختصاصی و فنی به طراحی، ساخت و اجرای آن در سراسر ایران می پردازد. در ساخت شیشه استیند گلس درب و پنجره شهر نور ف چارسیک با انجام یک طراحی پرکار، اقدام به ساخت شیشه ها نمود. شیشه ها پس از انتقال به محل نصب در جای خود قرار گرفتند.

 

طرح شیشه ها

طرح شیشه درب و پنجره استیند گلس نور به دلیل لزوم ایجاد هماهنگی، با موتیف های یکسان ساخته شده اند. اگر چه ابعاد و کشیدگی این دو شیشه متفاوت بود ، اما از نظر خطوط طراحی به هم شبیه هستند و سعی شده است که هارمونی لازم را با یکدیگر داشته باشند.

شیشه استیند گلس درب و پنجره . شیشه تزئینی استیند گلس چارسیک

هنر معرق شیشه استیند گلاس

استین گلس که نوعی از معرق شیشه است حاصل یکی از هنرهای دستی است. در هنر دستی معرق شیشه استن گلس نکه های شیشه بنا به طراحی انجام شده به وسیله فلز سرب (لدکیم) در کنار هم مونتاژ و محکم می شوند. سپس درز بین نوارهای سربی با استفاده از لحیم کاری پوشانده شده و پرداخت نهایی شیشه انجام می شود. تکنیک لیدگلس که در ایران به استین گلاس معروف شده است قدمتی طولانی نزدیک به 1000 سال دارد که در ابتدا در کلیساها و مکان های مذهبی کاربرد داشت اما رفته رفته جای خود را در کاربری های دیگر ساختمان نیز باز کرد.

 

شیوه سفارش شیشه تزئینی درب و پنجره

شما می توانید برای هر نوع درب شیشه خور در فضای داخلی یا بیرونی منزل خود، از شیشه های تزئینی استین گلاس استفاده کنید. کافی است با انتخاب طرح از بین محصولات چارسیک با ما در تماس باشید و از شیوه اجرا قیمت ها مطلع شوید.

 

طرح های درب و پنجره استین گلس چارسیک