نورگیر شیشه ای استین گلس کیمود، جردن

نورگیر شیشه ای استین گلس کیمود واقع در خیابان جردن تهران توسط چارسیک طراحی و اجرا گردید. این سقف شیشه ای تزئینی با تکنیک استیندگلس ساخته و پرداخته شده است.

 

ابعاد و مشخصات

این نورگیر سقفی شامل دو بخش فلت و خم می باشد. مقطع موجود در سقف با ابعاد ۲۱۹ در ۱۴۷ سانتیمتر به صورت مستطیل موجود بود که پس از برداشت های گروه چارسیک ، طراحی مورد نظر به انجام رسید. این طراحی با استفاده از شیشه رنگی طلایی ابزار خورده ساخته شده است.

سقف شیشه ای تزئینی کیمود با ترکیبی از شیشه های استیند گلس خم و استین گلس فلت ساخته شده است. در ۴ ضلع این مقطع ، سقف شیشه ای با حالت خم شروه شده و با اتصال به قسمت فلت ، شمایل کلی این سقف شیشه ای تزئینی و دکوراتیو را شکل می دهد.

 

نورگیر شیشه ای استین گلس کیمود، جردن

محل اجرا

سقف شیشه ای استین گلس کیمود واقع در ساختمانی با کاربری مزون در خیابان جردن تهران ، اجرا شده است. این نورگیر سقفی جهت هرچه با شکوه تر کردن طراحی داخلی مجلل این مزون مد نظر قرار داده شده است. یک نورگیر خاص برای یک مزون خاص که در قسمت شوروم لباس خودنمایی می کند.

 

نورگیر شیشه ای استین گلس کیمود، جردن

 

کیمود

تکنیک ساخت شیشه

به طور کلی شیشه های سقفی تزئینی چارسیک که اکثرا با تکنیک استین گلس و تیفانی ساخته می شوند، می توانند در فضاهای مختلف معماری مورد استفاده قرار گیرند. این سقف ها با بهرگیری از نور طبیعی آفتاب یا نورهای مصنوعی که با نورپردازی داخلی انجام می شود، می تواند شکوه و زیبایی منحصر به فردی را به فضای داخلی اضافه نماید.

 

نورپردازی مزون

 

شما می توانید در این شیشه های طرح دار که با تکنیک استین گلس ساخته شده است، شکوه و زیبایی بی نظیری را مشاهده فرمایید که در سایر نورگیرهای سقفی دیده نمی شود.

 

تصاویر بیشتر:

نورگیر مزون

سقف نورگیر شیشه ای تزئینی چارسیک جردن

نورگیر مزون

نحوه خرید نورگیر سقف گنبدی استین گلاس

شما نیز می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان جهت طراحی و نصب نورگیرهای سقفی در فضاهای مسکونی، تجاری، ویلایی، ورزشی و … بس از انتخاب طرح از بین محصولات چارسیک با ما در ارتباط (تماس با ما) باشید و از نظرات کارشناسان چارسیک بهرمند شوید.

 

انتخاب طرح و نقوش سقف شیشه ای

سقف شیشه ای – اطلاعات بیشتر

مطالب مرتبط:

پروژه های اجرایی چارسیک

 

گنبد شیشه ای استین گلاس چارسیک
گنبد شیشه ای استین گلاس – اطلاعات بیشتر

 

گالری گنبد شیشه ای استیند گلس . www.charsik.com
گالری سقف و گنبد شیشه ای چارسیک