پنجره های استیند گلس حکیمیه

پنجره های استیند گلس حکیمیه یکی از پروژه های اجرایی چارسیک در زمینه طراحی و تولید شیشه های دکوراتیو پنجره هستند که برای یک منزل مسکونی در منطقه حکیمه تهران اجرا شده اند. شیشه طرح دار پنجره های این خانه مسکونی با بهره گیری از نور طبیعی، به درخشان شدن فضای داخلی و افزایش روشنایی آن کمک شایانی کرده است.

ویژگی معماری پروژه

استفاده از آجر در فضای داخلی می تواند یکی از هوشمندانه ترین و زیباترین نمونه های معماری داخلی را به وجود آورد. بافت و رنگ آجر علاوه بر زیبایی تاثیرات عمیق مثبتی در روانشناسی محیطی دارد. در پروژه حکیمیه نیز استفاده درست و به جا از آجر در فضای داخلی ، فضایی خاص و منحصر به فرد را به وجود آورده بود و حال چارسیک می بایست به فراخور آن شیشه های پنجره را تامین می نمود.

 

استین گلاس

ضرورت استفاده از شیشه استیندگلس

عدم استفاده از پرده در مقابل پنجره ها ، یکی از دغدغه های اصلی کارفرما بود که چارسیک نیز می بایست آن را مد نظر قرار داده و با طراحی مناسب و انتخاب درستی از نوع شیشه ها به آن می پرداخت. پنجره دکوراتیو استن گلاس را شاید بتوان بهترین گزینه برای ورود نور تصفیه شده به فضای داخلی برشمرد. شیشه طرح دار پنجره که با تکنیک استیندگلاس ساخته می شود، می تواند نوری ملایم و لطیف و غیر زننده را به محیط داخلی هدایت کند.

 

شیشه درب و پنجره تزئینی
همچنین استفاده از آجر در دیوارها گروه طراحی را بر آن داشت تا با استفاده از شیشه های رنگی مناسب به عنوان شیشه تزئینی پنجره، پاسخی شایسته به بافت داخلی داده و بدون ایجاد برجستگی بصری و حفظ توازن معمارانه ، دست به طراحی بزند. پنجره دکوراتیو اجرایی نیز توانسته است به عنوان پدیده ای معمارانه در دل معماری کلی فضا حل شود.

 

شیشه استیند گلس

تعداد شیشه های پنجره

در مجموع تعداد 8 عدد پنجره با ابعاد مختلف در این دیوار وجود داشت که پس از انجام طراحی ، تولید آن در کارگاه چارسیک انجام پدیرفت و در نهایت پس از آماده سازی ، مرحله نصب نیز با موفقیت به انجام رسید.

 

شیشه استین گلاس

استفاده از تکنیک استیند گلس در پنجره می تواند گزینه ای به مراتب حرفه ای ، زیبا و کاملا کاربردی و استاندارد باشد که در تمام وجوه هنری و فنی فضای داخلی تاثیرگذار خواهد بود. شیشه تزئینی پنجره امروزه می تواند پنجره ای لوکس و تزئینی را برای شما به ارمغان بیاورد.
شما نیز می توانید برای دریافت مشاوره رایگان با چارسیک در ارتباط باشید و از نقطه نظرات کارشناسی ما بهرمند شوید.

 

شیشه تزئینی درب و پنجره

 

انتخاب رنگ و طرح های پنجره دکوراتیو از بین محصولات چارسیک