گنبد شیشه ای بابل

گنبد شیشه ای بابل در شهر بابل و برای یک ویلای مسکونی لوکس و زیبا طراحی و اجرا شده است. این گنبد شیشه ای به صورت دو پوسته اجرا گردیده است. و لایه آب بند آن با فاصله از آن قرار گرفته است. شکل و شمایل گنبد شیشه ای بابل ساده اما جذاب است. سعی شده است که در پیچیدگی موتیف های آن، کمینه گرا باشد و همچنین در ترکیب رنگی از تنها دو رنگ قرمز . قهوه ای بافت دار استفاده شود.

گنبد شیشه ای رنگی چارسیک

طرح و ابعاد

این سقف زیبای شیشه ای با قطر ۲٫۶ متر و ارتفاع ۱ متر طراحی و اجرا شده است. شیشه قرمز و قهوه ای، رنگ های به کار رفته در این گنبد شیشه ای هستند. البته از شیشه قهوه ای بافت دار به صورت گسترده تری نسبت به شیشه قرمز استفاده شده است. الگوهای شیشه که قطعات شیشه را تشکیل می دهند، در این طرح، اکثرا به صورت راست گوشه هستند. فقط قسمت هایی از طرح به صورت خطوط منحنی و کمانی و بیضوی کار شده است.

تکنیک ساخت

برای ساخت این سقف شیشه ای گنبدی زیبا، از تکنیک استیندگلس بهره گرفته شده است. استین گلس که به شیشه نقشینه یا معرق نیز معروف است، یکی از لوکس ترین و زیباترین شیشه های موجود در جهان محسوب می شود. تمام مراحل ساخت این سقف گنبدی و شیشه های آن در کارگاه چارسیک انجام گرفته است که با استفاده از تجربیات گذشته خود در اجرای پروژه های متعدد در سراسر کشور، این شیشه ها را طراحی، تولید و اجرا نموده است.

نورگیر سقفی شیشه ای دایره ای چارسیک

پروژه شما

اگر می خواهید یک سقف گنبدی با پوشش شیشه های خیره کننده و زیبای استین گلاس در خانه خود داشته باشید، کافی است با چارسیک در تماس باشید و ضمن دریافت مشاوره رایگان، از چند و چون کامل اجرایی مطلع شوید.