گنبد شیشه ای خسروشاهی، پاسداران

گنبد شیشه ای پاسداران که به نام گنبد شیشه ای خسروشاهی شناخته می شود در یک ویلای مسکونی لوکس و نوساز در منطقه پاسداران تهران توسط چارسیک طراحی و اجرا شده شده است. اسکای لایت گنبدی خسروشاهی به عنوان نورگیر راه پله دوبلکس مورد استفاده قرار گرفته است.

 

ابعاد و مشخصات

نورگیر اسکای لایت گنبدی پاسداران دارای قطر ۴٫۸ متر و ارتفاع ۱٫۸ متر است. سازه از پیش ساخته شده که با استفاده از مقاطع پروفیل و IPE ساخته شده است، در حالت موجود، وجود داشت. چارسیک با برداشت و متره حالت موجود اقدام به طراحی و ساخت شیشه ها نمود که همگی با تکنیک استیندگلس ساخته شده اند.

 

اسکای لایت گنبدی

آب بندی اسکای لایت منحنی

در این پروژه همچنین اجرای آب بندی نیز به شکل استاندارد و با استفاده از متریال های مرغوب و با کیفیت به انجام رسید. در اسکای لایت منحنی لزوم توجه به مسائل فنی آب بندی و هوابندی و اجرای دقیق آن بسیار حائز اهمیت است. در اجرای گنبد های شیشه ای چارسیک، یکی از مراحل مهم اجرایی، انجام نصب و آب بندی کامل است.

 

شیشه استین گلاس

شیشه های تزئینی استین گلس با استفاده از قطعات و تکه های کوچک شیشه که با فلزات نرم به یکدیگر متصل می شوند، ساخته شده می شود. تکنیک استیند گلس یا معرق شیشه به عنوان خاص ترین و نفیس ترین شیشه موجود در جهان شناخته می شود.

 

گنبد شیشه ای خسروشاهی، پاسداران

 

طرح شیشه ها

در طراحی شیشه های این گنبد شیشه ای، موتیف های کلاسیک مورد نظر و سلیقه کارفرما بود که ضمن ایجاد زیبایی، از حشو و زوائد به دور باشد. بدین منظور گروه چارسیک، با ارائه آلترناتیو طراحی که در برگیرنده تک رنگ طلایی است، توانست نظر کارفرما را جلب نماید. همچنین در جهت پیروی از اصول طراحی کلاسیک، سعی شد با استفاده از چیدمان خطوط شلوغ و ترکیب آن با موتیف های متنوع، تک رنگ بودن طراحی، به نوعی جبران شود.

 

اسکای لایت گنبدی

پروسه تولید شیشه ها

شیشه های استیند گلس گنبد شیشه ای پاسداران، پس از دو ماه پروسه تولید در کارگاه چارسیک، به محل نصب منتقل شد و در طی سه روز نصب ان انجام پذیرفت. گنبد شیشه ای پاسداران بالای راه پله های این ویلای دو طبقه قرار گرفته است که علاوه بر تامین نور، نقطه بصری زیبا و متمرکزی را در محیط داخلی به وجود آورده است.

 

نورگیر سقفی تزئینی

 

نحوه خرید نورگیر سقف گنبدی استین گلاس

شما نیز می توانید برای اجرای سقف های شیشه ای تزئینی که به صورت تخت یا منحنی هستند، با ما در تماس باشید و از جزئیات اجرای کار مطلع شوید.  برای دریافت اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان جهت طراحی و نصب نورگیرهای سقفی در فضاهای مسکونی، تجاری، ویلایی، ورزشی و … پس از انتخاب طرح از بین محصولات چارسیک با ما در ارتباط (تماس با ما) باشید و از نظرات کارشناسان چارسیک بهرمند شوید.

مطالب مرتبط:

انتخاب طرح و نقوش گنبد شیشه ای

پروژه های اجرایی چارسیک

 

گنبد شیشه ای استین گلاس چارسیک
گنبد شیشه ای استین گلاس – اطلاعات بیشتر

 

گالری گنبد شیشه ای استیند گلس . www.charsik.com
گالزی گنبد شیشه ای چارسیک