گنبد شیشه ای درویش؛ کرج

 

گنبد شیشه ای استیند گلس به عنوان یک سقف نورگیر تزئینی و دکوراتیو انتخابی بسیار شایسته برای فضاهای داخلی محسوب می شود که می تواند تمام عناصر معماری داخلی را تحت الشعاع قرار دهد.

 

نورگیر شیشه ای گنبدی

نورگیر های سقفی

محل اجرا

گنبد شیشه استیند گلس درویش واقع در منطقه عظیمیه شهر کرج با استفاده از نور مصنوعی توانسته است فضایی متفاوت ، خاص ، لوکس و نورانی را در پارکینگ ساختمان مسکونی ایجاد نماید. این آپارتمان مسکونی شخصی ساز را می تواند یکی از پروژه های برجسته معماری منطقه عظیمیه به شمار آورد.

 

نورگیر سقفی مدرن و تزئینی چارسیک

استفاده از این گنبد در فضای پارکینگ بسیار هوشمندانه است. چرا که در بدو ورود بازدید کنندگان و مهمانان ( با توجه به اینکه ورودی ساختمان از پارکینگ تعریف می شود ) این گنبد شیشه ای تزئینی چشم بیننده را به خود خیره می کند.

 

طراحی نورگیر

نورگیری از سقف در فضاهایی که کمبود نور دارند، اگر به صورت تزئینی و دکوراتیو اجرا شود، می تواند به یک نقطه بصری بی همتا در معماری داخلی تبدیل شود. در طراحی نورگیر سقفی پارکینگ از رنگ های ارغوانی، آبی ، قرمز ، فیروزه ای ، زرد و نارنجی استفاده شده است. ترکیب بندی رنگ های این سقف شیشه ای تزئینی توانسته است زیبایی منحصر به فردی را به فضای داخلی القا نماید.

 

نورگیر سقفی شیشه ای تزئینی

نور مصنوعی سقف

اجرای این گنبد شیشه ای و نورگیر سقفی تزئینی با توجه به اینکه از نور مصنوعی بهرمند است جزئیات بسیار ریز و متودهای خاص اجرایی را می طلبید که گروه هنری چارسیک با اتکا به توانایی ها و تجارب خود در گذشته ، اجرای آن را به نحو احسن به انجام رسانید. نورگیری از سقف به دو صورت بهره گیری از نور طبیعی (آفتاب) و نور مصنوعی (نورپردازی) امکان پذیر است.

 

ابعاد و مشخصات

گنبد شیشه ای درویش که با استفاده از تکنیک های لوکس و دست ساز استین گلس و تیفانی ساخته شده است با قطر ۲٫۵ متر و ارتفاع ۸۰ سانتیمتر در جای خود تعبیه و نصب گردید. تعداد تقسیم بندی های این نورگیر سقفی تزئینی ۱۰ قسمت می باشد که همگی طبق طرح مورد تایید کارفرما ساخته شده است. این ۱۰ موتیف تکرار شونده در کنار هم توانسته اند فضایی بسیار خیره کننده و خاص را در معماری داخلی این ساختمان مسکونی به وجود آورند.

 

نورگیری از سقف

 

نورگیری از سقف

 

نحوه خرید نورگیر سقف گنبدی استین گلاس

شما نیز می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان جهت طراحی و نصب نورگیرهای سقفی در فضاهای مسکونی، تجاری، ویلایی، ورزشی و … پس از انتخاب طرح از بین محصولات چارسیک با ما در ارتباط (تماس با ما) باشید و از نظرات کارشناسان چارسیک بهرمند شوید.

 

مطالب مرتبط:

انتخاب طرح و نقوش گنبد شیشه ای

 

گنبد شیشه ای استین گلاس چارسیک
گنبد شیشه ای استین گلاس – اطلاعات بیشتر

 

گالری گنبد شیشه ای استیند گلس . www.charsik.com
گالری گنبد شیشه ای چارسیک