آینه در آشپزخانه

استفاده از آینه در فضای بین کابینت

استفاده از آینه در فضای بین کابینت آشپزخانه بسیار هوشمندانه، کاربردی، زیبایی شناسانه و مدرن است. به خصوص اگر کانتر غذاخوری روبروی این فضا قرار بگیرد، تاثیر آن دو چندان خواهد بود. استفاده از آینه در آشپزخانه علاوه بر تامین و تشدید روشنایی، باعث ایجاد تنوع محیطی و نشاط در آشپزخانه خواهد شد و آن را از حالت خمودی و کرختی بیرون خواهد آورد. آشپزی در خانه نیاز به صرف وقت زیادی در آشپزخانه دارد. خانم ها یا آقایانی که می خواهند آشپزی کنند، تمایل به داشتن آشپزخانه ای هرچه زیباتر و لوکس تری دارند. با انجام هزینه ای ناچیز نسبت به دیگر متریال ها، می توان پویایی، تنوع، نشاط، روشنایی، انعکاس و شفافیت را به آشپزخانه افزود.

آینه دیواری

استفاده از آینه در آشپزخانه همچنین تاثیر بسیار بالایی بر بهداشت بصری خواهد داشت. شفافیت و براق بودن آینه، قطع به یقین در تمیز نشان دادن فضا حداقل از نظر بصری بسیار اثرگذار است. علاوه بر تمام عملکرد ها و کاربرد ها، آینه حس زیبایی و جلوه بصری بسیار غنی و پرباری به آشپزخانه می دهد. آینه در فضای بین کابینت، نقش یک پنجره طویل را دارد که هم نور را در محیط تشدید می کند و هم منعکس کننده تصاویر است. استفاده از آینه در آشپزخانه قدمت چندانی ندارد و یکی از عناصر و المان های نو در آشپزخانه محسوب می شود. از همین رو هنوز چندان که باید به آن توجه نشده و مورد استفاده قرار نگرفته است. طراحان و صاحبان خانه می توانند با لحاظ کردن آینه در این فضا، گامی مفید در جهت مدرنیزه کردن فضای داخلی خود بردارند.

 

http://charsik.com/wp-content/uploads/2017/10/%D8%A2%DB%8C%D9%86%D9%87-%D8%AA%D8%B1%D8%A7%D8%B4%D8%AF%D8%A7%D8%B1-%D8%AF%DB%8C%D9%88%D8%A7%D8%B1%DB%8C.-%D8%B7%D8%B1%D8%AD-%D8%A2%D8%AC%D8%B1%DB%8C-%DA%86%D8%A7%D8%B1%D8%B3%DB%8C%DA%A9.jpg

توصیه هایی برای استفاده از آینه در آشپزخانه

  • اگر آشپزخانه‌ی کوچکی دارید با استفاده از آینه روی درب کابینت‌ها به فضا عمق بدهید تا بزرگتر به نظر بیاید. اینکار برای روشنایی آشپزخانه نیز بسیار مفید خواهد بود و فضای شما را دو برابر روشن‌تر خواهد کرد.
  • پس زمینه آینه ای: با استفاده از دیوار یا پس زمینه آینه به عنوان کاشی پشت سینک یا اجاق، آشپزخانه های کوچک را بزرگتر نشان دهید. فقط یادتان باشد که آینه های آنتیک بهتر از آینه های صاف، اثر لک را پنهان می کنند.
  • آینه با قاب چوبی در آشپزخانه: با قرار دادن این نوع آینه تراشدار در آشپزخانه حالت خودمانی تری بوجود می آید. چه کوچک باشد چه بزرگ، چه روی طاقچه قرار داشته باشد چه به دیوار آویزان باشد، نتیجه مثبتی ایجاد می کند. نکته اینجاست که آینه ای انتخاب کنید که گویی متعلق به اتاق نشیمن و پذیرایی یا اتاق خواب است.

چارسیک با آشنایی از خواص و ویژگی های آینه، به صورت تخصصی مشاوره، طراح و اجرای انواع آینه های دکوراتیو و دیواری را با استفاده از تجربیات ارزنده خود انجام داده و در خدمات پس از فروش نیز همواره کنار شما خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *