اجرای آینه جورچین لوزی، مربع و مستطیل

تکامل اشکال، سبک ها و اندازه های آینه، که موجب شد آینه ها بتوانند در طرح های متنوعی عرضه شوند. یک آینه دیواری فراتر هدفمند تر از این است که در هنگام صبح و برای آماده شدن خود را در آن ببینید. آینه های دکوراتیو و دیواری، امروزه به عنوان عنصری برای کمک به طراحی داخلی استفاده می شوند.  آینه ها آسسواری برای رسیدن به یک طراحی داخلی موثر و اهداف عملی و انگیزه های خلاقانه طراح است. اگر شما می خواهید به فضای داخلی خود حسی متفاوت و گیرا اضافه کنید و یک اثر هنری داشته باشید آینه گزینه ای مطلوب محسوب می شود.
یکی از انواع آینه هایی که امروزه مورد علاقه مشتریان و طراحان قرار گرفته است، آینه های تراش خورده ای است که به صورت جورچین و پازلی در طرح مختلف لوزی، مربع، مستطیل، ترکیب مربع – مستطیل و دیگر اشکال طراحی و نصب می شود.

 

آینه جورچین پازلی

 

آینه جورچین پازلی

 

آینه جورچین پازلی

از این آینه ها می توان در رنگ های مختلفی از جمله سفید (معمولی)، برنز و مسی استفاده کرد. آینه های جورچین در فضاهای مختلف قابلیت اجرایی دارند؛ از آشپزخانه گرفته تا نهارخوری و اتاق خواب و پذیرایی. محل نصب آینه نیاز به مکان یابی دارد تا بتوان به بهترین شکل ممکن از قابلیت های آینه استفاده کرد.
آینه های جورچین به صورت قطعات جدا از هم برش خورده و سپس تراش داده می شوند. ابعاد آنها می تواند متغیر باشد و ابعاد ثابتی نیست. با توجه به ابعاد کلی دیوار شما، گروه هنری چارسیک طراحی را انجام داده و سپس پروسه اجرایی آغاز می شود. پس از آماده سازی آینه ها در کارگاه و انتقال آنها به محل اجرا، کار نصب آغاز می شود. زمان نصب آینه با توجه به ابعاد آن مشخص می شود. اما به طور کلی پروسه زمان بری نیست.
برای دریافت مشاوره رایگان و اطلاع از قیمت آینه های جورچین در طرح های لوزی، مربع، مستطی و ترکیبی می توانید با چارسیک در تماس باشید.

آینه جورچین پازلی

 

آینه جورچین پازلی

 

آینه جورچین پازلی

 

مطالب مرتبط:

روشنایی اتاق های تاریک بدون استفاده از نور طبیعی

۴ نکته در مکان یابی نصب آینه

آینه به جای پنجره

قابلیت های آینه در فضای داخلی

آینه در آشپزخانه

نقش آینه دیواری در فضای مینیمال

دلیل علاقه طراحان به آینه

چگونگی انتخاب و نصب آینه

نحوه صحیح استفاده از آینه برای روشن تر شدن اتاق

۱۰ پیشنهاد برای طراحی آینه در فضای داخلی

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *