دستگاه ساب شیشه چارسیک

دستگاه ساب شیشه چارسیک حاصل طراحی، تجربه ، آزمون و خطای بسیار زیادی است که گروه هنری چارسیک توانسته است پس از سال ها تلاش در زمینه شیشه های دست ساز استیند گلس و تیفانی به آن دست یابد. دستگاه ساب شیشه وسیله ای بسیار کاربردی و دارای اهمیت در تکنیک های معرق شیشه است که از جمله آن می توان به تکنیک تیفانی ، استین گلس و ساخت تراریوم شیشه ای (گلدان شیشه ای لحیم کاری شده) اشاره کرد.
دستگاه ساب شیشه چارسک را می توانید با قیمتی بسیار کمتر از نمونه های مشابه خارجی تهیه کنید. این دستگاه توسط چارسیک طراحی و تولید شده است و تا کنون توانسته است دغدغه بسیاری از هنرمندان تکنیک های تزئینی و معرق شیشه را برطرف نماید.

 

دستگاه ساب شیشه

 

این دستگاه دارای یک الکتروموتور است که با بهره گیری از برق شهری کار می کند . یک مخزن آب در آن تعبیه شده است تا کار ساب زدن شیشه ها با روال بهتری انجام پذیرد. سنگ تعبیه شده در بالای این دستگاه می تواند کار ساب شیشه ها را تا ضخامت 8 میلیمتر انجام دهد.
این دستگاه در مقایسه با نمونه خارجی ، دارای موتوری بسیار قوی تر است و دستگاهی محکم تر (از نظر جنس بدنه) محسوب می شود. تمام مراحل تولید آن به وسیله دست انجام می پذیرد که باعث شده دستگاه ساب شیشه چارسیک در نهایت دقت و ظرافت ساخته شود.
برای اطلاع از قیمت دستگاه ساب شیشه، نحوه سفارش ، دریافت مشاوره ، شیوه کار و جزئیات آن می توانید با چارسیک در ارتباط باشید و از نقطه نظرات کارشناسان ما بهرمند شوید.
همچنین شما می توانید تمام ابزارها و متریال های مورد نیاز در تکنیک تیفانی ، استیند گلس و تراریوم را از چارسیک خرید نمایید.

 

دستگاه ساب شیشه

 

 

مطالب مرتبط:

ساخت دستگاه ساب شیشه چارسیک

دستگاه ساب شیشه

ابزار و وسایل استین گلاس

ابزار و مواد لازم برای تکنیک استیند گلس

ابزار و وسایل تیفانی

آموزش تیفانی در ۱۱ مرحله

ابزار و وسایل مورد نیاز برای تیفانی

کاپرفویل پشت مسی عرض 5 و 6 میلیمتر کد 04

روغن لحیم کاری فلاکس مایع

انبر خط زن شیشه لبه گرد لاستیک دار

الماس برش شیشه قلمی

الماس برش شیشه مشتی

انبر جداکننده شیشه 6 اینچی کد 09

شیشه رنگی 3 میل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *