ساخت دستگاه ساب شیشه چارسیک

دستگاه ساب شیشه یکی از ابزارهای مورد استفاده در تکنیک های مختلف شیشه دکوراتیو و تزئینی است. دستگاه ساب شیشه چارسیک به نحوی طراحی و تولید شده که در نهایت راحتی مورد استفاده قرار گیرد و بتواند هنرمندان، هنرجویان و دانشجویان یاری نماید.
دستگاه ساب شیشه چارسیک دارای مخزن آب بوده و با استفاده از آب کار می کند. ابری مرطوب که یک سر آن در آب فرو رفته و سر دیگر آن به نوک الماس دستگاه متصل است، آب را به طور کامل به شیشه منتقل می کند. کاربرد آب در دستگاه ساب شیشه به دلیل ایجاد لبه های صاف و نرم، بسیار ضروری و لازم است. همچنین استفاده از آب در هنگام ساب زدن شیشه، باعث می شود که گرد و خاک ناشی از آن در آب فرو رفته و در هوا پخش نشود.

دستکاه ساب
در تکنیک های مختلف شیشه دکوراتیو، اعم از استیند گلس، تیفانی گلس و فیوز گلس، این دستگاه قابلیت استفاده دارد و استفاده از آن باعث حرفه ای تر شدن کار و بالا رفتن کیفیت آن می شود.

دستگاه ساب شیشه
ساخت دستگاه ساب شیشه تا کنون در ایران به صورت حرفه ای انجام نشده بود. گروه هنری چارسیک با در نظر گرفتن تمام استانداردهای لازم و ضروری، اقدام به طراحی و تولید دستگاه ساب شیشه نموده است که هنرمندان تکنیک های مختلف، بتوانند در عین راحتی، کیفیت تولیدات شیشه ای خود را ارتقا دهند.

دستگاه ساب شیشه
جنس بدنه دستگاه ساب شیشه چارسیک از پلاستیک فشرده است که در دو رنگ سفید و مشکی در نظر گرفته شده است. آب بندی بدنه و انجام تمهیدات لازم برای عدم نفوذ آب در آن به نحو احسن صورت گرفته و هنرمندان می توانند با خیالی آسوده اقدام به ساب شیشه های برش خورده کنند.
شما می توانید برای دریافت اطلاعات تخصصی در خصوص دستگاه ساب شیشه چارسیک، با کارشناسان چارسیک در تماس باشید.

 

مطالب مرتبط:

دستگاه ساب شیشه

ابزار و وسایل استین گلاس

ابزار و مواد لازم برای تکنیک استیند گلس

ابزار و وسایل تیفانی

آموزش تیفانی در ۱۱ مرحله

ابزار و وسایل مورد نیاز برای تیفانی

کاپرفویل پشت مسی عرض 5 و 6 میلیمتر کد 04

روغن لحیم کاری فلاکس مایع

انبر خط زن شیشه لبه گرد لاستیک دار

الماس برش شیشه قلمی

الماس برش شیشه مشتی

انبر جداکننده شیشه 6 اینچی کد 09

شیشه رنگی 3 میل