شیشه تزئینی و رنگی استیند گلس درب ورودی

سر در وروردی و درب های ورودی ساختمان ها و بنا ها را شاید بتوان مهم ترین عنصر یک ساختمان در نظر گرفت. این ورودی ها هستند که هویت بصری اولیه را به مخاطب منتقل و در چشم او ساختمان را در نگاه اول تعریف می کنند. از این رو اگر هویت بصری و نگاه بیننده و مخاطب برای طراحان و معماران مهم باشد، توجه به زیبایی در عین کارکرد ورودی ها به خصوص درب های ورودی را به هیچ عنوان نباید نادیده گرفت.

درب ورودی ساختمان
شیشه های استیند گلس و تیفانی را می توان لوکس ترین و محبوب ترین شیشه ها برای درب های ورودی در جهان دانست. درب ورودی لابی با کارکرد مسکونی یا غیر مسکونی، درب ورودی تالارهای پذیرایی ، درب ورودی ساختمان های تجاری و پاساژ ها از جمله مواردی هستند که می توان تکنیک شیشه های تزئینی و لوکس استیند گلس و تیفانی را در آن به کار برد.

درب ورودی ساختمان
این شیشه ها با داشتن سه لایه ، شیشه ای بسیار ایمن هستند. از این سه لایه ، دولایه آن را شیشه سکوریت با ضخامت دلخواه ، و یک لایه آن را شیشه تزئینی استین گلس یا تیفانی تشکیل می دهند. ضخامت نهایی شیشه به گونه ای است که نفوذ در آن بسیار مشکل است. از همین جهت این شیشه ها برای درب های ورودی ساختمان ها و بناها که یک طرف آن با محیط بیرونی در ارتباط است بسیار مناسب هستند.

درب ورودی ساختمان
شیشه های استیند گلس و تیفانی ترکیبی از فلز و انواع شیشه هایی هستند که در طراحی مشخص شده اند. شیشه ها با توجه به الگوها برش داده شده و سپس به وسیله نوارهای نازک فلزی (لدکیم) به هم متصل می شوند. شیشه ها می توانند بنا به کارکرد، سبک معماری و سلیقه کارفرما رنگ های متنوعی را شامل شوند. تنوع رنگی شیشه ها به گونه ای است که می تواند طیف وسیعی از سلیقه ها و سبک های متنوع را در بر گیرد.

درب لابی تزئینی شیشه خور
تمام مراحل ساخت شیشه های استین گلس و تیفانی که برای درب های ورودی استفاده می شوند، به وسیله دست ساخته و پرداخته می شوند که این موضوع باعث ایجاد هویتی خاص و اثربخشی منحصر به فردی به ساختمان ها و بنا ها می شود.

درب لابی تزئینی شیشه خور
شما نیز می توانید برای محیط داخلی یا خارجی خود از شیشه های لوکس و تزئینی استین گلس و تیفانی استفاده نمایید. برای دریافت مشاوره ، اطلاع از قیمت و جزئیات اجرایی ، می توانید با چارسیک در ارتباط باشید و از نقطه نظرات کارشناسان ما بهرمند شوید.

 

 

برای دیدن قسمت محصولات کلیک کنید…

مطالب مرتبط:

شیشه تزئینی استیند گلس درب ورودی (شیراز)

ساخت درب لابی و شیشه دکوراتیو در محمودیه

شیشه دکوراتیو استیند گلس و تیفانی برای درب ورودی

 

شیشه طرح دار ورودی ساختمان و لابی

استیندگلاس چیست؟ و به چه آثاری اطلاق می شود؟

همه چیز درباره طراحی شیشه استیندگلاس

معرفی تکنیک استین گلاس و شیوه ساخت و اجرای آن

۵ ویژگی شیشه دکوراتیو تیفانی گلس

پنجره های دکوراتیو چارسیک

شیشه طرح دار ورودی ساختمان و لابی

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *