نورگیر سقفی خاص

نورگیرهای سقفی تا کنون به شکل های متفاوتی و با متریال های متنوعی مورد استفاده قرار گرفته اند. شیشه یکی از متداول ترین شیوه های نورگیری از سقف است. اما چه نوع شیشه ای و به چه شکلی؟

نورگیر سقفی لوکس
پاسخ این سوال می تواند هزاران طرح و رنگ را پیش روی شما قرار دهد. یک شیشه می تواند به شکل های مختلفی در سقف و به عنوان نورگیر سقفی مورد استفاده قرار گیرد. از شیشه های سندبلاست گرفته تا شیشه ویترای، شیشه فیوزگلس، شیشه رنگ آمیزی شده، آی گلاس، شیشه بافت دار و … . اما اگر به دنبال نورگیر سقفی خاصی می گردید که در نهایت زیبایی و کمال بصری باشد، شیشه استین گلاس گزینه قطعی خواهد بود.

نورگیر سقفی لوکس
شیشه استیند گلس، حاصل هنر، تجربه، مهارت و دقت است. شیشه ای که توسط هنرمند و با صرف وقت بسیار تولید می شود. در استیند گلاس، شما می تواند تلفیقی از هنر و صنعت را شاهد باشید. تلفیقی که در نهایت زیبایی و همچنین استانداردهای به روز دنیا می تواند فضای داخلی شما را به طور کلی تغییر دهد.
اگر از شیشه های خاص استین گلس در سقف به عنوان نورگیری استفاده می کنید که در معرض هوای آزاد و باد و باران است، توجه به اصول آب بندی حرفه ای و استاندارد، باید مورد توجه قرار گیرد. گروه هنری چارسیک با اتکا به تجربیات فراوان گذشته و با بهرمندی از متودها و دیتیل های روز دنیا، می تواند در این امر یاری رسان شما باشد.
طراحی، ساخت و نصب نورگیر سقفی استیند گلس یکی از مواردی است که در چارسیک انجام می شود. شما می توانید با خیالی آسوده، انجام این امر را به هنرمندان ما بسپارید تا کاملا منطبق بر استانداردهای این تکنیک، نورگیر سقفی لوکس، زیبا و استاندارد را در فضای داخلی خود به وجود آورید.
با چارسیک در تماس باشید.

نورگیر سقفی لوکس

مطالب مرتبط:

ساخت نورگیر سقفی لوکس و دکوراتیو

ساخت گنبد شیشه ای دکوراتیو در چارسیک

چرا گنبد شیشه ای استیند گلاس و تیفانی؟

ساخت نورگیر سقفی گنبدی و نورگیر سقفی تخت در چارسیک

گنبد شیشه ای و زلزله

انواع فریم گنبد شیشه ای و نورگیر سقفی در چارسیک

گنبد شفاف چارسیک

۱۰ دلیل برای اجرای گنبد شیشه ای استیند گلس و تیفانی در فضای داخلی

گنبد شیشه ای استین گلاس و تیفانی، طرحی بکر در ایران

گنبد شیشه ای استیند گلس بر مبنای الگوهای معماری ایرانی

مزایای گنبد شیشه ای در مقایسه با گنبد گچ کاری شده (قسمت اول)

مزایای گنبد شیشه ای در مقایسه با گنبد گچ کاری شده (قسمت دوم)

حسی متفاوت و بکر با اجرای گنبد شیشه ای استیندگلس و تیفانی

معجزه گنبد شیشه ای و نورگیر سقفی استیند گلاس در طراحی داخلی

نقش گنبد شیشه ای استین گلاس و تیفانی در لوکس کردن فضاهای داخلی