گنبد های شفاف چارسیک، راهی نو برای نورگیری یا تصفیه نور

یکی از محصولاتی که چارسیک در چند ساله گذشته به سبد محصولات خود اضافه نموده است گنبدهای شفاف است. گنبدهایی که علاوه بر دارا بودن خواص شفافیت شیشه، خاصیت هایی منحصر به فرد دارد که سبب تمایز , و همچنین برتری آن نسبت به شیشه شده است. این گنبد ها نورگیر سقفی مناسبی برای فضاهای مختلف هستند.

 

گنبد شفاف چارسیک. نورگیر سقفی

متریال

متریالی که در این گنبد ها استفاده می شود، مقاوم، منعطف، عایق رطوبت، فیلتر UV و سایر پرتوهای مضر آفتاب است. استفاده از این متریال برای اولین بار در گنبدهای شیشه ای چارسیک به کار برده شد و سپس با اعمال برخی دیتیل ها و جزئیات خاص، خود تبدیل به سبکی جدید از گنبد گردید. هدف از استفاده از این متریال، رضایت مشتریان برای دریافت متریالی با قیمت مناسب تر و همچنین راحت تر شدن پروسه نصب و راه اندازی توسط چارسیک بود.

 

کاربرد

گنبد های شفاف با قرارگیری در سقف می توانند نقش یک نورگیر سقفی را به طور کامل داشته باشند که نور محیط داخل را فراهم می آورد. این گنبدهای شفاف نورگیر می توانند به صورت مات نیز اجرا شوند تا دید بیرون به درون و درون به بیرون را به طور کامل حذف نمایند.

 

گنبد شفاف چارسیک. نورگیر سقفی

 

ویژگی ها

شکست ناپذیری (نشکن)

یکی از ویژگی های این متریال نسبت به شیشه عدم شکست و آسیب رسانی به بهره برداران از آن فضاست. استفاده از شیشه حتی در صورتی که سکوریت باشد، می تواند در شرایط مختلف آسیب رسان باشد. گنبد شفاف یا غیر شفاف در مقابل هر ضربه ای از خود مقاومت نشان داده و امکان شکست آن نزدیک به صفر است.

قیمت پایین تر نسبت به شیشه

از دیگر مزایای این متریال نسبت به شیشه قیمت پایین تر آن است. چرا که شیشه ای که مناسب قرارگیری در قاب گنبد باشد می بایست حتما سکوریت، لمینت و دو خم گردد که هر یک از این موارد بر قیمت شیشه می افزاید.

 

رنگ بندی

همچنین علاوه بر وجود رنگ شفاف در این متریال، رنگهای دیگری نظیر شیری، آبی، سبز، نارنجی، برنز و … نیز وجود دارد که می تواند متناسب با محیط اطراف و کاربری آن محیط به کار برده شود.

 

گنبد شفاف چارسیک. نورگیر سقفی

نحوه سفارش و خرید

در پایان توصیه می گردد در صورت تمایل به داشتن فضایی دارای نور طبیعی مناسب و ایجاد کیفیت فضایی متفاوت و خاص شما می توانید با هزینه ای به مراتب کمتر نسبت به سایر مصالح قدیمی، این کیفیت فضایی را ایجاد نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در تماس باشید و بهترین انتخاب را انجام دهید.

 

مطالب مرتبط:

گنبد شیشه ای استین گلاس چارسیک
گنبد شیشه ای استین گلاس – اطلاعات بیشتر

 

گالری گنبد شیشه ای استیند گلس . www.charsik.com
گالری سقف و گنبد شیشه ای چارسیک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *