میز شطرنج و تخته نرد

حاصل هنری ارزشمند و دست ساز با استفاده از فنی ترین متودهای روز در پرداخت چوب، نیم ست تخته نرد و شطرنجی شده است که علاوه بر اینکه مبلمانی لوکس محسوب می شود، یک اثر هنری نفیس و دست ساز و ارزشمند است. این مبلمان زیبا می تواند جلا بخش منزل، محل کار، فضاهای عمومی و نیمه عموی مثل رستوران، کافه و … گردد .
این میز با قابلیت چرخش، به نرمی از شطرنج به تخته نرد تبدیل می شود. دو صندلی کرمی و شکلاتی در کنار آن قرار می گیرد که با روکشی نفیس، عنصر دکوراتیو دیگری از مجموع این مبلمان نفیس است.

با خرید این میز شطرنج و تخته نرد، مهره های زیبای آن را نیز دریافت می کنید. مهره های شطرنج با اشکال مختلفی که دارند، بازی شطرنج را بسیار دلپذیرتر می کنند.
پرداخت بر روی چوب با صرف وقت بسیار و دقت بسیار بالا انجام شده است. به طوری که نمای آن را از نزدیک بسیار گیرا و جذاب کرده است. میز بر روی یک تک پایه ضخیم ایستاده است. پایه ای که از پایین به بالا ضخیم تر شده و صفحه شطرنج و تخته نرد بر روی آن قرار گرفته است.

اگر میز شطرنج و تخت نرد لوس و دکوراتیو می خواهید، بی شک این محصول می تواند نیاز شما را بر آورده کند. محصولی که علاوه بر ظاهری زیبا، بسیار کاربردی است و برای علاقمندان به بازی شطرنج یا تخت نرد بسیار رویایی خواهد بود.
اگر این میز را در منزلتان جای دهید، مبلمانی خاص و متفاوت را به آن اضافه کرده اید که می تواند به عنوان نقطه ای که چشم ها را به سمت خودش جذب می کند در فضا خود نمایی کند.
برای دریافت نحوه سفارش و خرید می توانید با چارسیک تماس حاصل فرمایید.

 

نصاویر:

میز شطرنج و تخته نرد

 

میز شطرنج و تخته نرد

 

میز شطرنج و تخته نرد

 

میز شطرنج و تخته نرد

مطالب مرتبط:

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *