طراحی و ساخت درب های لوکس ورودی لابی در چارسیک

درب های ورودی ساختمان و لابی یکی از مهمترین فضاهای یک بنا محسوب می شوند. این در حالی است که در اکثر مواقع در نظر گرفتن طرحی درست و قابل توجه برای این فضاها نادیده گرفته می شود. اهمیت توجه به طراحی درب های ورودی از آن روست که یکی از اولین عناصری هستند که بیننده در بدو ورود به ساختمان با ان مواجه می شود و بنا به آن می تواند تاثیری مثبت یا منفی را نسبت به کل ساختمان در بازدید کننده داشته باشد. یک درب چوبی یا استیل یا آهنی با طراحی متناسب با نمای ساختمان از لزومات طراحی ورودی هاست. بر روی این درب ها به طور متداول، با توجه به نیاز نور در فضای داخلی و همچنین زیباسازی آنها، شیشه قرار می گیرد. یکی از بهترین و نفیس ترین شیشه ها برای قرار گرفتن در ورودی ساختمان، استیند گلاس و تیفانی است که با توجه به دست ساز بودن آن از ارزش هنری بسیار بالایی برخوردار است. این شیشه ها با انواع شیشه های تراش خورده و بدون تراش شامل شیشه های طلایی، برنز، فیروزه ای، سندبلاست، اسید شور و … اجرا می شوند.

طراحی و ساخت درب های لوکس ورودی لابی در چارسیک
استحکام و مقاومت شیشه های استین گلس به دلیل کاربرد فلز در آن و همچنین سه جداره بودن آن، بسیار بالاست و کاملا ایمن است. این شیشه ها با شیشه های سکوریت یا لمینت قابلیت اجرا به صورت سه جداره را دارند. شیشه سکوریت و لمینت بالاترین ضریب امنیت را در بین شیشه ها دارا هستند.

چارسیک وال، دیوار شیشه ای چارسیک
طرح های متنوعی برای شیشه های استیند گلس و تیفانی قابل اجراست که بنا به سبک طراحی ساختمان و با توجه به ملزمات تبیین شده توسط کارفرما انجام می پذیرد. استفاده از شیشه های نفیسی همچون استین گلاس و تیفانی در بدو ورد به ساختمان می تواند به لوکس شدن آن و القای حس زیبایی به بیننده بسیار اثرگذار باشد.

طراحی و ساخت درب های لوکس ورودی لابی در چارسیک

طراحی و ساخت درب های لوکس ورودی لابی در چارسیک
گروه هنری چارسیک، متخصص طراحی و اجرای درب های ورودی و شیشه های دست ساز استیند گلاس و تیفانی، با در نظر گرفتن تمام بایدها و نبایدهای طراحی یک ورودی، درب های لوکس ورودی را به بهترین شکل ممکن طراحی و اجرا می نماید. شما می توانید برای دریافت مشاوره فنی رایگان با چارسیک در تماس باشید.

طراحی و ساخت درب های لوکس ورودی لابی در چارسیک

مطالب مرتبط:

 

شیشه طرح دار لابی و ورودی ساختمان

معرفی تکنیک استیند گلاس و شیوه ساخت و اجرای آن

پنجره های دکوراتیو چارسیک

استین گلاس چیست؟ و به چه آثاری گفته می شود؟

مراحل ساخت شیشه استین گلاس

همه چیز درباره طراحی شیشه استیندگلاس

۱۷ شیشه معروف استیندگلاس در جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *