فیوز گلس؛ شیشه ای خاص و متفاوت

هم جوشی شیشه یا همان روشی که در آن تکه های رنگی شیشه با قرار گرفتن روی هم و حرارت دیدن در کوره فیوز به هم جوش (فیوز) می شوند. این تکنیک در دنیای امروز استفاده زیادی برای تزیین شیشه داشته و دسترسی به آن کار آسانی است. به همین منظورآشنایی با ابزار و لوازم این تکنیک از جمله کوره، قالب، پرایمر (جداکننده) ، دستکش حرارتی و الماس مخصوص برش، نحوه درست استفاده از این تکنیک را به همراه خواهد داشت و همچنین باعث می شود که متناسب با طرحی که برای اجرا با تکنیک فیوزینگ گلاس (هم جوشی شیشه) در نظر داریم بتوانیم از ابزارهایی که توانایی اجرای این کار را دارد درست و به جا استفاده کنیم و نیز این آشنایی اولیه که شامل دانستن ویژگی های قالب و ویژگی های کوره و برخی از مشکلات و نقاط ضعف و قوت کار در این تکنیک، بطور قطع ما را در برخورد با تکنیک فیوزینگ بیشتر کمک خواهد کرد.

فیوز گلاس
شیشه فیوزینگ یا همجوشی شیشه یکی از زیباترین شیشه های تزئینی و دکوراتیو در جهان شناخته می شود که امروزه بسیار مورد توجه طراحان داخلی قرار گرفته است. شیشه به عنوان متریالی نوین در صنعت ساختمان، نقشی تعیین کننده در زیبا سازی و لوکس کردن ساختمان ها دارد. این در حالی است که خاصیت شیشه در عبور نور و ایجاد شفافیت، یکی از مهمترین کاربردهای آن محسوب می شود که در عین انتقال حس زیبایی شناسی، می تواند کاملا عملگرا بوده و در راستای خواسته های کارفرما یا طراحان قرار گیرد.

فیوز گلاس
تکنیک همجوشی شیشه یا فیوز گلس، به عنوان هنری دستی و خاص در سراسر جهان به شمار می آید، که هنرمندان با استفاده از خلاقیت و ترکیب رنگ و نقش های متنوع دست به تولید آن می زنند. چارسیک به عنوان عضوی از خانواده فیوزگلاس، افتخار دارد تا با طراحی، اجرا و نصب انواع شیشه های فیوزینگ، گامی در جهت پیشبرد اهداف خاص معماری بردارد. شما می توانید با چارسیک در تماس باشید و در خصوص ویژگی های این تکنیک، با کارشناسان ما مشورت نمایید.

فیوز گلاس

 

فیوز گلاس

 

مطالب مرتبط:

فیوز گلس یا همجوشی شیشه چیست؟

تاریخچه فیوز گلس یا همجوشی شیشه

فروش کوره فیوز گلس

تاریخ ساخت شیشه از باستان تا امروز

تیفانی گلس چیست؟ و چگونه ساخته می شود؟

سیر تاریخ تحول در تولید شیشه از زمان باستان تا امروز

جدول زمانی شیشه – زمان و تاریخ های مهم در تاریخ شیشه

استین گلاس چیست؟ و به چه آثاری گفته می شود؟

تاریخچه شیشه

کوره فیوزگلاس