آینه دکوراتیو حجمی چارسیک

آینه های حجمی نوعی از آینه های خاص و دکوراتیوی هستند که با داشتن بعد، با دیگر آینه های تخت متفاوت اند. آینه های حجمی دکوراتیو با اختلاف سطح بر اساس طرحی که دارا می باشند، می توانند فضای داخلی شما را خاص و لوکس کنند.
هنگامی که در یک آینه حجمی نگاه می کنید، انعکاسی زیبا و در زاویه های مختلف از آن را شاهد خواهید بود. انعکاسی که به دلیل عقب و جلو بودن آینه ها شکل می گیرد. آینه های دکوراتیو حجمی به راحتی می تواند بیننده را به خود جلب کند و نگاه وی را به نقطه ای خاص سوق دهد.
ساخت آینه دکوراتیو حجمی، بسیار سخت تر از آینه های معمولی است. انجام این کار به وسیله دست انجام می گیرد و علاوه بر اینکه اثری هنری محسوب می شود، ایده ای نو و مدرن در طراحی داخلی خواهد بود. توجه به آینه های دکوراتیو حجمی، به تازگی در بین طراحان دیده می شود. پدیده ای که به زودی به یکی از برجسته ترین و زیباترین نمونه های آینه مطرح خواهد شد.
آینه های معمولی، از دیرباز به شکل های مختلفی مورد استفاده قرار گرفته اند و اگر امروز این سوال برایتان پیش آمده که “مدل جدید آینه چیست؟” یا ” آینه های لوکس با طراحی خاص امروزه چگونه اند؟” حتما آینه های دکوراتیو حجمی پاسخی درخور برای اینگونه سوالات هستند. آینه هایی که طراحی شده اند و برای طراحی آنها از تمام المان ها، مفاهیم و عناصر طراحی استفاده شده است.
اگر می خواهید فضای داخلی تان را ارتقا ببخشید و آن را با استفاده از متریال آینه تزئین کنید؛ اگر می خواهید آینه ای در فضای داخلی خود نصب کنبد که آینه ای خاص، لوکس، جدید و خیره کننده باشد، از آینه های دکوراتیو حجمی استفاده کنید تا به تمام این خواسته هایتان برسید.
برای اطلاع از مدل های متنوع آینه های دکوراتیو حجمی می توانید با چارسیک در تماس باشید و از راهنمایی کارشناسان ما بهرمند شوید.

آینه تزئینی

 

آینه تزئینی

آینه دکوراتیو خاص

آینه دکوراتیو شامپاینی

مطالب مرتبط:

انواع آینه در چارسیک

آینه بالای شومینه

آینه با کیفیت و نصب استاندارد آینه

طراحی و ساخت آینه های منحصر به فرد

اجرای آینه جورچین لوزی، مربع و مستطیل

روشنایی اتاق های تاریک بدون استفاده از نور طبیعی

۴ نکته در مکان یابی نصب آینه

آینه به جای پنجره

قابلیت های آینه در فضای داخلی

آینه در آشپزخانه

نقش آینه دیواری در فضای مینیمال