مزیت استفاده از آینه تراشدار

همانطور که در مطالب پیشین راجع به آینه تراشدار توضیحات مفصلی داده شده است، این محصول یکی از پرفروش ترین محصولات چارسیک است. در این مقاله  آینه تراشدار را با نمونه مشابه دیگری که به آینه های CNC معروف است، مقایسه می کنیم. در نگاه اول و از دور هر دو این آینه ها مشابه یکدیگرند ولی از نزدیک و با دقت بیشتر به آن تفاوت های فاحش آن آشکار می شود.
آینه های سی ان سی یک آینه یکپارچه هستند که طرح دلخواه شما توسط دستگاه روی آن به نحوی خاص حک می گردد در صورتیکه این خط و خطوط در آینه های تراشدار برش خورده و با برشی که روی آینه ایجاد می شود این خطوط تشکیل می گردند.
یکی از مزیت های آینه تراشدار، تکه تکه بودن آن است. به نحوی که در صورت شکست یکی از قطعات، بقیه قطعات بدون آسیب باقی می مانند. این در حالی است که در آینه سی ان سی، به دلیل یک تکه بودن آینهف در صورتی که ضربه ای به آینه وارد شود و آینه با شکست مواجه گردد، تمام آینه غیر قابل استفاده می شود. استفاده از آینه تراشدار به خصوص در متراژ های بالاتر بسیار مرقوم به صرفه تر و مناسب تر است. از همین رو توصیه می شود که آینه تراشدار را نسبت به آینه سی ان سی و طراحی شده در اولویت قرار دهید.
از دیگر مزیت های آن می توان به زیبایی و شکیل بودن آن اشاره نمود. قطعا وقتی هر قطعه از آینه به صورت جداگانه تراش بخورد ظاهری زیبا و شکیل به آن داده و باعث زیبایی بصری بیشتری می گردد.
تمام این ویژگی ها در کنار قیمت بسیار مناسب و فقط کمی بالاتر از آینه های سی ان سی قطعا انتخاب آینه تراشدار را می تواند تبدیل به انتخابی منطقی نماید.
جهت آشنایی بیشتر با این نوع آینه و همچنین انتخاب دقیق تر می توانید به سایر مطالب این سایت مراجعه نموده و با دید باز انتخاب خود را انجام دهید.
در آستانه عید نوروز چارسیک جهت زیبایی فضای خانه های شما انواع این آینه ها را با  قیمت بسیار مناسب در اختیار کلیه عزیزان قرار داده است. با ما در ارتباط باشید.

آینه دیواری
آینه سی ان سی شده
آینه دیواری
آینه تراشدار

 

آینه لوزی
آینه تراشدار

مطالب مرتبط:

آینه دکوراتیو حجمی چارسیک

انواع آینه در چارسیک

آینه بالای شومینه

آینه با کیفیت و نصب استاندارد آینه

طراحی و ساخت آینه های منحصر به فرد

اجرای آینه جورچین لوزی، مربع و مستطیل

روشنایی اتاق های تاریک بدون استفاده از نور طبیعی

۴ نکته در مکان یابی نصب آینه

آینه به جای پنجره

قابلیت های آینه در فضای داخلی

آینه در آشپزخانه

نقش آینه دیواری در فضای مینیمال

دلیل علاقه طراحان به آینه