گنبد شیشه ای استیند گلس در فضای داخلی

گنبدهای شیشه ای استین گلس در طول زمان و در بستری از طراحی های متفاوت و مهارت های کم و زیاد، در محیط های مختلف اجرا شده اند. در هر دوره ای از اجرای شیشه های استین گلاس و تیفانی، کیفیتی متفاوت را شاهد هستیم که متناسب با آن دوره زمانی ساخته و پرداخته شده است.
عظمت و زیبایی گنبد های شیشه ای استین گلس و تیفانی موجب شده تا از آنها در فضاهای تجاری و مسکونی استفاده بیشتری صورت پذیرد. حس زیبایی شناسی بی همتایی که یک گنبد شیشه ای دست ساز به فضای داخلی می بخشد، با هیچ متریال دیگری قابل مقایسه نخواهد بود. شیشه هایی که در عین داشتن رنگ بندی های متنوع و پیروی از تکنیکی دست ساز به نام استیند گلس و تیفانی، با عبور نور از خود، محیط را به طرز شگفت انگیزی تحت تاثیر قرار می دهند. نور با گردشی اسرار آمیز در میان شیشه های استیند گلس و تیفانی، خود را به طرز دلفریبی وارد فضا می کند و تمام محیط داخلی را به تسخیر خود در آورده و شایسته تماشا شدنی طولانی و سرشار از لذت می کند. 

گالری لافایت
گنبد شیشه ای در مرکز خرید لافایت، پاریس

 

مرکز فرهنگی شیکاگو
گنبد شیشه ای در مرکز فرهنگی شیکاگو، آمریکا

نور طبیعی علاوه بر داشتن فواید جسمی و روانی مثبت برای انسان، در انعکاس فضا به عنوان محیطی زیبا، لوکس و خاص تاثیری غیر قابل انکار دارد. هرچه استفاده مناسب و استاندارد از نور طبیعی در محیط داخلی بیشتر باشد، محیط دارای پویایی و نشاط بیشتری خواهد بود.
گنبد شیشه ای استین گلس و تیفانی، طرح و اجرایی نو در کشورمان ایران محسوب می شود. گروه هنری چارسیک پا به پای فناوری های روز دنیا و با توجه به استانداردهای این تکنیک و با اتکا به تجربیات فراوان خود در گذشته، طراحی و ساخت گنبد شیشه ای استیندگلس و تیفانی را با جدیدترین متودها به انجام می رساند.
شما می توانید برای دریافت مشاوره فنی و تخصصی با چارسیک در تماس باشید و از نقطه نظرات کارشناسان ما بهرمند شوید.

سقف شیشه ای راه پله نورگیر سقفی گنبد شیشه ای

گنبد شیشه ای

نورگیر سقفی تزئینی مدرن و کلاسیک چارسیک

مطالب مرتبط:

نورگیر سقفی گنبدی (گنبد شیشه ای استین گلس و تیفانی)

ساخت گنبد شیشه ای طرح دار

ساخت گنبد شیشه ای استین گلاس چگونه است؟

ساخت گنبد شیشه ای دکوراتیو در چارسیک

چرا گنبد شیشه ای استیند گلاس و تیفانی؟

گنبد شیشه ای تیفانی در هتل سیداد، مکزیکو سیتی

ساخت نورگیر سقفی گنبدی و نورگیر سقفی تخت در چارسیک

گنبد شیشه ای استیند گلس در گالری لافایت، پاریس

انواع فریم گنبد شیشه ای و نورگیر سقفی در چارسیک

گنبد شیشه ای استیند گلس و تیفانی در مرکز فرهنگی شیکاگو

سقف شیشه ای استیندگلس کلیسای برازیلیا