نحوه استفاده از آینه در یک آشپزخانه

استفاده از شیشه های رنگی متنوع در آشپزخانه، راهکاری منطقی و مناسب است؛ شیشه هایی که در برابر رطوبت و گرما مقاوم شده اند. استفاده از این شیشه های دکوراتیو در آشپرخانه باعث ایجاد شفافیت و اثربخشی در آشپزخانه می شود. همچنین از نظر بهداشت بصری نیز بسیار موثر و راهکار مطلوبی به نظر می رسد. آینه نیز با داشتن ویژگی های شیشه، انعکاس تصویر را نیز در خود دارد. علاوه بر این آینه نسبت به شیشه از شفافیت بیشتری برخوردار است و می تواند درخشندگی محیط را بیشتر کرده و انعکاس نور را در آن افزایش دهد.
درب کابینت ها یکی از نقاط مطلوب استفاده از آینه هستند. می توان در درب های کابینت که محل شیشه در آن ها تعبیه شده است، از آینه استفاده کرد. دقت کنید که آینه باید با چسب های مخصوص چسبانده شود و استفاده از هر نوع چسب دیگری، به هیچ عنوان توصیه نمی شود. استفاده از آینه در درب های کابینت باعث می شود که درون کابینت ها مشخص نباشد. اگر ظروف سرباری را در کابینت ها قرار داده اید، آینه می تواند از دیده شدن آن جلوگیری کند.
یکی دیگر از نقاط استفاده از آینه در پشت سینک ظرفشویی است. استفاده از آینه در پشت سینک باعث می شود که در هنگام شستن ظروف، بتوانید به کودکان نیز نگاه کنید. استفاده از آینه در آشپزخانه باعث می شود که طراحی آشپزخانه شما مدرن به نظر برسد و از حالت یکنواختی بیرون بیاید.
استفاده از نورپردازی مناسب را فراموش نکنید. نورپردازی استاندارد در آشپزخانه می تواند تاثیر آینه را دوچندان کرده و در نقش مکمل آینه قرار گیرد. استفاده از لوستر و لامپ های تزئیناتی در آشپزخانه شاید امری غریب به نظر برسد اما در صورت انجام، نتیجه ای شگفت انگیز خواهد داشت.

آینه آشپزخانه

آینه آشپزخانه

مطالب مرتبط:

حس آینه در فضای داخلی

آینه مدرن

مزیت استفاده از آینه تراشدار

آینه دکوراتیو حجمی چارسیک

انواع آینه در چارسیک

آینه بالای شومینه

آینه با کیفیت و نصب استاندارد آینه

طراحی و ساخت آینه های منحصر به فرد

اجرای آینه جورچین لوزی، مربع و مستطیل

روشنایی اتاق های تاریک بدون استفاده از نور طبیعی

۴ نکته در مکان یابی نصب آینه

آینه به جای پنجره

قابلیت های آینه در فضای داخلی

آینه در آشپزخانه