گنبد شیشه ای، لوکس ترین نورگیر سقفی

نورگیر سقفی گنبدی شکل که به صورت گنبد شیشه ای استیند گلس و تیفانی شناخته می شود، یکی از نفیس ترین نورگیرهای سقفی است که در سرتاسر جهان شناخته می شود. در کشور ما آنطور که باید و شاید، این گنبد ها شناخته نشده اند و تکنیک های مربوط به آن (استین گلس و تیفانی) کماکان، مهجور و غریبه هستند. این غریبگی در میان معماران و طراحان نیز مشاهده می شود که هنوز نتوانسته اند به آن بپردازند.

گنبد شیشه ای چارسیک

نورگیر سقفی تزئینی مدرن و کلاسیک چارسیک
نورگیرهای سقفی می توانند با استفاده از نور طبیعی و یا نورهای مصنوعی (اعم از نورهای ال ای دی، چراغ های نقطه ای، نورهای نواری و … ) نور فضای داخلی را تامین کنند. آنچه که بین نورگیرهای سقفی معمولی و گنبد شیشه ای استیند گلس و تیفانی تفاوت ایجاد می کند به دو موضوع مرتبط است:
اول اینکه گنبدهای شیشه ای استین گلس و تیفانی با استفاده از انواع شیشه های رنگی با رنگ های متنوع ساخته می شوند که از نظر طرح و ترکیب رنگ، می تواند بسیار مورد توجه قرار گیرد و از انواع سبک های طراحی اعم از سنتی – ایرانی، کلاسیک ، مدرن و … پیروی نماید. وجود ترکیب رنگی و نقوش خلاقانه می تواند محیطی بسیار خیره کننده را به وجود آورد.

گنبد شیشه ای چارسیک
مورد دوم مربوط به عبور نور از شیشه های استیند گلس و تیفانی است که به طرز اعجاز آوری، زیبا هستند و رسیدن آن به کف یا دیوار می تواند بسیار شگفت آور و تحسین کننده باشد.
گنبد شیشه ای با تکنیک استین گلس و تیفانی یکی از محصولات نو و متریال های جدید در دنیای امروز محسوب می شود که به عنوان نورگیر سقفی در اقصی نقاط جهان و در محیط هایی با کاربری های متفاوت ساخته و اجرا شده است.
شما می توانید برای اجرای گنبد شیشه ای استیندگلس و تیفانی ، با چارسیک در ارتباط باشید و از مشاوره کارشناسان ما بهرمند شوید.

گنبد شیشه ای چارسیک

نورگیر سقفی لوکس چارسیک

 

مطالب مرتبط:

 

ویژگی های گنبد شیشه ای استیندگلس

 

چرا از گنبد شیشه ای استیند گلس استفاده کنیم؟

گنبد شیشه ای استیند گلس در فضای داخلی

 

نورگیر سقفی گنبدی (گنبد شیشه ای استین گلس و تیفانی)

ساخت گنبد شیشه ای طرح دار

ساخت گنبد شیشه ای استین گلاس چگونه است؟

ساخت گنبد شیشه ای دکوراتیو در چارسیک

چرا گنبد شیشه ای استیند گلاس و تیفانی؟

گنبد شیشه ای تیفانی در هتل سیداد، مکزیکو سیتی

ساخت نورگیر سقفی گنبدی و نورگیر سقفی تخت در چارسیک

گنبد شیشه ای استیند گلس در گالری لافایت، پاریس

انواع فریم گنبد شیشه ای و نورگیر سقفی در چارسیک

گنبد شیشه ای استیند گلس و تیفانی در مرکز فرهنگی شیکاگو

سقف شیشه ای استیندگلس کلیسای برازیلیا