گنبد شیشه ای استیند گلس و تیفانی

گروه هنری چارسیک به عنوان پیشتازِ تکنیک های استیند گلس و تیفانی در ایران، با اتکا به تجربه های فراوان گذشته و انجام نوآوری های متعدد در این تکنیک ها توانسته گامی مهم و تاثیر گذار در این راستا بردارد. ساخت گنبد شیشه ای استیند گلس و تیفانی نیاز به تخصص، تجربه، دانش کافی و خلاقیت دارد که گروه هنری چارسیک به اتکا به آنها توانسته است پروژه های متعددی را در شهرهای مختلف ایران به انجام برساند.

گنبد شیشه ای چارسیک
تکنیک های استیند گلس و تیفانی ، علاوه بر نیاز به دقت، حوصله و صرف وقت، به دلیل اینکه با متریال شیشه سر و کار دارد، می تواند برای هنرمند بسیار خطرناک و زیان آور باشد. از همین رو رعایت بسیاری از نکات ایمنی در هنگام کار، ضروری است.

گنبد شیشه ای چارسیک
گنبد شیشه ای استیند گلس زیباتری نورگیر سقفی در جهان محسوب می شود که وجود آن در فضای داخلی، می تواند تمام فضا را تحت تاثیر قرار داده و به طور کامل متحول کند. این گنبد ها قابلیت این را دارند که به عنوان نقطه ای که بیشترین توجه را به خود جلب می کنند، مطرح شوند.

گنبد شیشه ای چارسیک
گنبد شیشه ای استیند گلس و تیفانی همچنین می تواند به عنوان تامین کننده نور فضای داخلی نیز، کارایی داشته باشد و نور فضای داخلی را از طریق نور طبیعی و یا منابع نوری تعبیه شده در پشت آن تامین نماید.
با توجه به نو بودن این نوع از نورگیرهای سقفی که به شکل گنبدی و با استفاده از شیشه های رنگی و نقوش متنوع اجرا می شوند، نیاز است که طراحان و معماران با این محصول جدید در هنر معماری آشنا شوند و آن را در طح های خود لحاظ نمایند.
شما می توانید برای اطلاع از شرایط ساخت و نصب گنبد شیشه ای استیند گلس و تیفانی با کارشناسان چارسیک در ارتباط باشید و از نقطه نطرات آنها بهرمند شوید.

گنبد شیشه ای چارسیک

 

مطالب مرتبط:

گنبد شیشه ای، لوکس ترین نورگیر سقفی

 

 

ویژگی های گنبد شیشه ای استیندگلس

 

چرا از گنبد شیشه ای استیند گلس استفاده کنیم؟

گنبد شیشه ای استیند گلس در فضای داخلی

 

نورگیر سقفی گنبدی (گنبد شیشه ای استین گلس و تیفانی)

ساخت گنبد شیشه ای طرح دار

ساخت گنبد شیشه ای استین گلاس چگونه است؟

ساخت گنبد شیشه ای دکوراتیو در چارسیک

چرا گنبد شیشه ای استیند گلاس و تیفانی؟

گنبد شیشه ای تیفانی در هتل سیداد، مکزیکو سیتی

ساخت نورگیر سقفی گنبدی و نورگیر سقفی تخت در چارسیک

گنبد شیشه ای استیند گلس در گالری لافایت، پاریس

انواع فریم گنبد شیشه ای و نورگیر سقفی در چارسیک

گنبد شیشه ای استیند گلس و تیفانی در مرکز فرهنگی شیکاگو

سقف شیشه ای استیندگلس کلیسای برازیلیا