شیشه استین گلس ایرانی و نمونه وارداتی

شیشه های دکوراتیو استیند گلس با توجه به جلوه خاص و شکوهی که به فضا می بخشند بسیار مورد اقبال و پسند ایرانیان قرار گرفته است. به طوری که در سال های اخیر اغلب خانه ها و مجتمع های لوکس به نوعی از این تکنیک بهره گرفته اند و حداقل در گوشه ای از این بناها شاهد شیشه های استیند گلس می باشیم.
این شیشه ها بعضا از کشور چین وارد می شوند و یا توسط هنرمندان داخلی تولید می گردند. علت واردات این شیشه به رغم توان تولید داخلی این است که با توجه به تکنیک پیچیده ای که در تولید اینگونه شیشه ها وجود دارد افراد کمی توان تولید آن را دارند.

استن گلاس
هنر تولید شیشه های استیند گلس جزء هنرهای بسیار پیچیده و دشوار محسوب می گردد که نمی توان آن را به راحتی فرا گرفت. ظرافت در برش ها، ترسیم نقشه های دقیق و جوشکاری بدون عیب و نقص را نمی توان به راحت آموخت.

استن گلاس
بعد از مطالبی که در بالا بیان نمودیم می توان این نتیجه گیری را نمود که یکی از تفاوت های شیشه های استیند گلس ایرانی با نمونه های وارداتی نظیر تفاوت فرش دست باف ایرانی نسبت به فرش ماشینی است. شیشه های ایرانی توسط دستان توانمند هنرمندان انگشت شمار استاد در این حرفه تولید می گردد و نمونه های مشابه توسط دستگاههای چینی.

استن گلاس
از دیگر مزیت های شیشه های ایرانی می توان به عدم محدودیت در طرح و رنگ اشاره کرد. شما می توانید با سلیقه خود طرحی را برگزینید و یا در آن دخل و تصرف نمایید. و گزینه ایده آل خود را روی کاغذ خلق نمایید، سپس خواسته شما توسط هنرمندان این صنعت محقق خواهد شد.
امکان ترمیم شیشه های استین گلاس ایرانی توسط اساتید این صنعت امری عادی و معمول است در حالی که شیشه های خارجی با توجه به نوع متریال متفاوت این امکان را نداشته و در صورت ترمیم هیچ وقت به ظاهر اولیه نخواهد رسید.

استن گلاس
مهمترین برتری شیشه های استیند گلس ایرانی نسبت به نمونه خارجی عدم محدودیت در ابعاد می باشد. شیشه های وارداتی دارای ابعاد خاصی بوده و شما را مجبور به پیروی از آن ابعاد می کند. شما مجبورید یا متناسب با آن ابعاد طرح خود را پیش ببرید یا گزینه ای غیر از شیشه های استیند گلس خارجی را انتخاب نمایید.

استن گلاس

مطالب مرتبط:

 

آموزش استین گلاس در ۹ مرحله

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *