فروش فوق العاده گنبد شیشه ای و نورگیر سقفی تزئینی

فروش فوق العاده گنبد شیشه ای و نورگیر سقفی تزئینی. چارسیک با اتکا به تجارب ارزنده خود در زمینه طراحی ، ساخت و اجرای سقف های نورگیر شیشه ای به صورت تزئینی و ساده با قابلیت آب بندی و یا به صورت کاذب ، توانسته است تا کنون پروژه های متعددی را در سرتاسر ایران اجرایی نماید.

گنبد شیشه ای چارسیک
گنبد شیشه ای استیند گلس . اجرا شده در ویلای مسکونی شهر ابهر

گنبد شیشه ای

گنبد شیشه ای استیند گلس و تیفانی یکی از محصولات زیبا و خاص چارسیک است که می تواند در فضاهایی با کاربری مسکونی و تجاری مورد استفاده قرار گیرد و فضای داخلی را به شدت تحت تاثیر درخشش و زیبایی خود قرار دهد.

سقف نورگیر شیشه ای تزئینی
گنبد شیشه ای استیند گلس. اجرا شده توسط چارسیک در ویلای مسکونی شهر اسفراین

گنبد شیشه ای استیند گلس و تیفانی در زمره لوکس ترین شیشه های جهان هستند و پروسه تولید آن کاملا به وسیله دست انجام می گیرد. ویلا ، رستوران ، خانه های آپارتمانی، مراکز تجاری ، پاساژ ها و تمام ساختمان هایی که به نوعی به نورگیر سقفی نیاز دارند ، قابلیت استفاده از گنبد شیشه ای استین گلس و تیفانی را دارا هستند.

سقف نورگیر شیشه ای تزئینی
گنبد شیشه ای استین گلس. اجرا شده توسط چارسیک در ویلای مسکونی استان بوشهر

نورگیرهای سقفی چارسیک در دو نوع منحنی و فلت قابل اجرا هستند. شیشه های منحنی که به صورت گنبد شیشه ای کار می شوند ، زیبایی و طراوت بسیار زیادی را به محیط داخلی ساطع می کنند. همچنین نورگیرهای سقفی فلت نیز با تکنیک استین گلس و تیفانی و بدون خم قابلیت اجرا دارند .

نورگیر سقفی تزئینی چارسیک
نورگیر سقفی فلت . اجرا شده توسط چارسیک در ویلای مسکونی ولنجک، تهران

فروش فوق العاده گنبد شیشه ای و نورگیر سقفی تزئینی

نورگیرهای غیر گنبدی

تمام نورگیرهای سقفی که توسط چارسیک طراحی و تولید می شوند قابلیت آب بندی دارند و یا می توانند بدون آب بندی و به صورت کاذب اجرا شوند.
همچنین نوع دیگری از نورگیر سقفی تزئینی می تواند ترکیبی از شیشه های منحنی و فلت باشد که با کنار هم قرار گرفتن ، جلوه و شکوهی بی نظیر را به محیط داخلی می بخشند.
نورگیر های سقفی تزئینی چارسیک به دو قسمت مجزا تقسیم می شوند. در گام نخست یک سازه فلزی با توجه به ابعاد مورد نیاز است که بتواند در سقف نصب شود. سپس شیشه ها با توجه به آن ساخته شده و بر روی سازه قرار می گیرند.

سقف شیشه ای راه پله نورگیر سقفی گنبد شیشه ای
با نورگیر سقفی تزئینی چارسیک شما می توانید ساختمان خود را شاخص و بی همتا کنید. گنبد شیشه ای استیند گلس و تیفانی یک محصول هنری و نتیجه ساعت ها تلاش و صرف دقت ، ظرافت و وقت است که می تواند فضای داخلی شما را در مقایسه با انواع دیگر نورگیرهای سقفی متمایز کند.

سقف نورگیر شیشه ای تزئینی
گنبد شیشه ای استن گلس. اجرا شده توسط چارسیک در ساختمان مسکونی عظیمیه ، کرج

نورگیر سقفی تزئینی و غیر تزئینی (تک رنگ)

علاوه بر تکنیک استیند گلس و تیفانی که که نورگیرهایی طرح دار در انواع خط و خطوط و ترکیب رنگی محسوب می شوند ، نوع دیگری از نورگیر های سقفی چارسیک هستند که بدون طرح محسوب شده اما در انواع رنگهای یک دست سبز ، آبی ، برنز ، شفاف و شیری موجود بوده و می توانند با قابلیت آب بندی کامل زینت بخش فضای داخلی باشند . این نورگیرها از جنس شیشه ، پلی کربنات و پلیمر هستند که می توانند در فضاهای متنوع مورد استفاده قرار بگیرند. قابلیت انعطاف پذیری پلیمر و پلی کربنات باعث شده تا بتوان از آن ها در اسکای لایت های خم نیز بهره برد.

سقف شیشه ای نورگیر سقفی
نورگیر سقفی ساده همراه با آب بندی کامل

گروه هنری چارسیک

گروه هنری چارسیک می تواند با نازل ترین قیمت این نورگیرهای سقفی را به مشتریان خود عرضه نماید. کیفیت بالا ، اجرای دقیق و قیمت کم ، سه ویژگی نورگیرهای سقفی فلت و خم هستند که می تواند نظر کارفرمایان و پیمانکاران را به خود جلب نماید. استفاده از متریال های درجه یک و همچنین اجرای دقیق این پروژه ها با توجه به توان فنی و اتکا به تجارب ارزنده از جمله دیگر ویژگی های سقف های نورگیر تزئینی و ساده چارسیک هستند.

سقف نورگیر شیشه ای تزئینی
نورگیر سقفی کاذب با تکنیک استین گلس (بدون آب بندی). اجرا شده توسط چارسیک در عظیمیه کرج

مشخصات و ویژگی های نورگیرهای سقفی چارسیک

دیتیل و ویژگی های گنبد شیشه ای

گنبد شیشه ای استن گلاس و تیفانی در چارسیک به صورت دو پوسته طراحی و اجرا می گردد. یک لایه از این گنبد ، شیشه های دست ساز و نفیس استین گلاس و تیفانی هستند و یک لایه دیگر به عنوان آب بند بر روی سازه قرار می گیرد. برای یک گنبد شیشه ای سه رکن سازه فلزی ، شیشه تزئینی استیند گلس و لایه آب بند وجود دارد که همگی در کنار هم ، یک گنبد شیشه ای را به وجود می آورند. در صورتی که نیاز به آب بندی در محل نصب نباشد ، لایه آب بند اجرا نشده و صرفا سازه فلزی و شیشه های تزئینی اجرا و نصب می شوند.

نورگیر سقفی تزئینی چارسیک گنبد شیشه ای استین گلس
نورگیر سقفی خم (گنبد شیشه ای استین گلس) . اجرا شده توسط چارسیک در استان بوشهر (بدون آب بندی)

دیتیل و ویژگی های نورگیرهای سقفی فلت (تخت) تزئینی

در نورگیرهای سقفی تزئینی فلت (تخت) دو رکن سازه فلزی و شیشه های استن گلس وجود دارند. شیشه های استیند گلس در حالت فلت ( تخت ) به صورت سه لاسه اجرا می شوند. دو لایه سکوریت و یک لایه شیشه تزئینی و دست ساز استن گلس. این سه لایه قابلیت اجرای آب بندی را نیز فراهم می کنند. به طوری که می توان بدون نیاز به لایه ای جدید ، آب بندی را به طور کامل به انجام رساند. پس از نصب سازه فلزی در محل ، شیشه های سه لایه استن گلس بر رو سازه قرار گرفته و آب بندی می شوند.

البته این نمونه از سقف ها ( نورگیر سقفی فلت ) می تواند بدون آب بندی نیز در نظر گرفته شود. در این حالت سقف شیشه ای به صورت کاذب در آمده و با بهره گیری از نور مصنوعی و یا نور طبیعی (به صورت غیر مستقیم ) روشنایی بخش فضای داخلی خواهد بود.

نورگیر سقفی مدرن و تزئینی چارسیک
نورگیر سقفی گنبدی ( گنبد شیشه ای استین گلس) بدون آب بندی . اجراش ده توسط چارسیک در عظیمیه کرج

دیتیل و ویژگی های نورگیرهای سقفی فلت (تخت) تک رنگ

نور گیرهای سقفی ساده و تک رنگ چارسیک به صورت تک لایه طراحی و اجرا می شوند که آب بندی بر روی آن با همان تک لایه انجام می پذیرد. این نوع نورگیر ها دارای دو جزء سازه فلزی و لایه ای از شیشه ، پلی کربنات و یا پلیمر هستند.

سقف شیشه ای نورگیر سقفی
نورگیر سقفی تک لایه همراه با آب بندی کامل

فروش فوق العاده گنبد شیشه ای و نورگیر سقفی تزئینی در چارسیک باعث شده تا مشتریان با روی خوش پروژه های نورگیر سقفی تزئینی یا ساده خود را به چارسیک بسپارند. شما نیز می توانید با گروه فنی – هنری چارسیک در ارتباط باشید و از نقطه نظرات کارشناسان ما به صورت رایگان بهرمند شده و از جزئیات اجزایی مطلع شوید.

فروش فوق العاده گنبد شیشه ای و نورگیر سقفی تزئینی. برای ارتباط /کلیک کنید/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *