استین گلاس سه لایه

به ‌منظور محافظت از درب ها و  پنجره‌ های استین گلاس و بهبود امنیت فضای داخلی؛ ممکن است بخواهید یک لایه اضافه برای شیشه در نظر بگیرید. بله درب و پنجره‌های شیشه‌ای استین گلاس و تیفانی می‌توانند سه لایه باشند. این فرآیند شامل قرار دادن شیشه استیند گلس بین دو لایه شیشه شفاف برای تشکیل یک شیشه سه لایه است.

شیشه استین گلس با استفاده از قطعات شیشه های رنگی و تراش خورده در طول سال‌ها به ‌طور فزاینده‌ای محبوب شده‌اند، به‌ طوری ‌که می توان با استفاده از آن، شفافیت، روشنایی و ارزش بالقوه‌ای را به فضاهای داخلی اضافه کرد.

محل استفاده

استیند گلس به صورت سه لایه می‌تواند در انواع مختلف ساختمان‌ها مانند خانه‌ها، ویلاها، فضاهای تجاری، لابی هتل ها و ساختمان ها، فضاهای مذهبی و … که ممکن است به امنیت بیشتری نیاز داشته باشند، نصب شود.

شیشه های سه لایه استین گلاس به ویژه برای ورودی منازل و ساختمان ها مناسب هستند. به دلیل دارا بودن امنیت کافی، این شیشه های تزئینی را می توان در درب های ورودی چوبی یا آهنی به کار برد.

 

استانداردها

هرگونه تغییر در پنجره‌های استین گلاس و تیفانی باید توسط یک متخصص انجام شود. چارسیک با انجام پروژه های متعدد در سراسر کشور، امر ساخت و یا مرمت شیشه های استین گلاس را به انجام می رساند. اطمینان حاصل کنید که یک متخصص قابل‌ اعتماد برای انجام این کار پیدا می‌کنید. چرا که ظرافت و حساسیت شیشه های استیندگلاس در کنار وجه هنری و ارزش بالای آن، نیاز به توجه و رعایت استانداردهای لازم در ساخت و مرمت دارد.

 

مراحل دوجداره کردن استیند گلس

 

مرحله اول

در اولین قدم پس از ساخت شیشه استین گلاس، می بایست شیشه را به طور کامل شستشو داد و تمیز کرد. شیشه استین گلس به دلیل قرار گیری در بین دو لایه شیشه شفاف محافظ، پس از سه لایه کردن آن، دیگر قابل دسترسی نیست. به همین دلیل باید در ابتدا به بهترین شکل تمیز کاری و لکه زدایی و گند زدایی شود. می توان از مواد شوینده ای ای که با سرب و قلع واکنش خاصی نشان نمی دهند برای شستشو استفاده کرد. سپس بایست با یک حوله نرم، شیشه ها را به طور کامل خشک کرد، تا لکه ای بر روی آن ها باقی نماند.

مرحله دوم

در مرحله دوم باید شیشه های شفافی که قرار است در کنار استین گلاس باشند را آماده کرد و هر سه شیشه را در کنار هم قرار داد.

 

مرحله سوم

در مرحله نهایی میبایست شیشه ها با استفاده از چسب های مخصوص در کنار هم محکم شده و به صورت یکپارچه در آیند.

به این ترتیب کار سه لایه کردن شیشه های استین گلس به اتمام می رسد و شیشه آماده نصب و جایگذاری می گردد.

 

مزایای شیشه سه لایه استین گلاس

سه لایه کردن شیشه های معرق استین گلس چندین مزیت دارد که می توان به موارد ذیل اشاره کرد:

• ارتقاء امنیت فضای داخلی و افزایش ضریب نفوذ ناپذیری

• محافظت شیشه های نفیس و با ارزش استین گلاس از گزند گرد و خاک و کثیفی های معمول

• بهبود عایق بودن شیشه ها از نظر برودت و حرارت برای جلوگیری از هدر رفت انرژی

• بهبود عایق بودن شیشه ها از نظر صدا و آلودگی صوتی

• افزایش ارزش و مطلوبیت فضای داخلی

 

اگر می‌خواهید یک طرح جدید شیشه ‌ای رنگی دوجداره را در فضای خود نصب کنید، با چارسیک در تماس باشید. ما با انجام تمام مراحل در کنار شما خواهیم بود تا یک طرح شیشه ‌ای زیبا و منحصر به‌ فرد از استیند گلس را داشته باشید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *