مراحل خرید استین گلاس

اگر شما علاقه‌مند به اجرای یک طرح شیشه‌ای رنگی یا استیند گلس هستید و می‌خواهید کمی بیشتر در مورد روند کار و چند و چون انجام سفارش بدانید، در اینجا مراحل خرید این نوع شیشه از چارسیک را توضیح داده ایم.

مرحله اول – مشاوره

اولین قدم برای ما این است که با شما در مورد ایده‌های خود در طراحی سبک های مورد نظرتان گفت ‌و گو کنیم. این گفت و گو می تواند شامل سلیقه شما، نمادها، رنگ‌ها، بافت‌ها یا انواع شیشه های مورد نظرتان که دوست دارید در کار مورد استفاده قرار گیرند، باشد. – برای مثال آیا شیشه برای ایجاد حریم خصوصی باید روشن یا مات باشد؟ و … –

بعضی‌ اوقات مشتریان چارسیک عکس‌هایی از نقاشی‌های شیشه‌ای را به ما نشان می‌دهند که دوست دارند در سفارششان از آن‌ها الهام گرفته شود. ما به شما اطمینان می دهیم که هرچه ایده شما باشد، با توجه به تکنیک اجرایی، آن را پیاده کنیم. عملی ساختن ایده‌های ذهنی شما به‌گونه‌ای که متناسب با سلیقه و نیاز شما باشد، از ویژگی‌های تیم ماست. اگر از طرحی که می‌خواهید ایجاد کنید مطمئن نیستید، می‌توانیم با نشان دادن تصاویر و طرح هایی که در بایگانی داریم، الهام بخش شما باشیم.

بازدید از مکان نصب شیشه نیز می تواند بسیار مفید باشد. در این صورت ما می توانیم فضای مورد نظر را به‌ طور دقیق اندازه‌ گیری کنیم و مقدار نور طبیعی لازم را که وارد فضاها و اتاق‌ها می شود، ارزیابی کنیم. ما همچنین می‌توانیم طرح و ایده شما برای استین گلاس را با فضاهای داخلی شما مطابقت دهیم.

مرحله دوم – تخمین هزینه

هزینه ساخت یک پنجره یا درب استین گلس می‌تواند با توجه به ابعاد و همچنین طرح (میزان پیچیدگی)، بسیار متفاوت باشد. هنگامی ‌که موارد مد نظر شما در مورد طراحی نهایی شد و ابعاد و اندازه ها نیز به دست آمد، می توان هزینه نهایی شیشه را به دست آورد. باید در نظر گرفت که حمل و نقل و نصب شیشه نیز مستلزم هزینه هایی است که مشتریان باید ان را در نظر بگیرند.

مرحله سوم – طراحی

هنگامی‌که شما ایده خود را بیان کردید و عناصر طراحی استیند گلاس خود را نهایی کردید، ما یک طراحی دقیق برای شما انجام می دهیم که قبل از شروع به کار تولید آن، شما می توانید آن را ببینید. این طراحی شامل جزئیات مربوط به الگوها و طرح‌ها و رنگ‌ها و اندازه‌های پنجره یا درب شیشه‌ای شما می‌شود. همچنین قبل از تهیه طرح نهایی، اصلاحاتی را که شما نیاز دارید انجام خواهیم داد.

مرحله چهارم – تولید

هنگامی ‌که شما از طرح نهایی را تایید کرده و از نتیجه طراحی راضی بودید، ساخت شیشه در کارگاه چارسیک شروع خواهد شد. شیشه ها برش خورده و در کنار هم مونتاژ و محکم می شوند. همه امور مربوط به تولید نیاز به دقت و ظرافت بالایی دارد.

مرحله پنجم – بسته بندی، ارسال و نصب

پس از اتمام تولید، پنجره یا درب شیشه‌ای شما بسته ‌بندی و به مکان مورد نظر شما ارسال می شود. همچنین ما می‌توانیم حمل و نقل در سطح شهر تهران را انجام دهیم و اگر لازم است پروسه نصب را نیز برای ما به انجام برسانیم. برای سفارش کافی است با چارسیک تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *