ضوابط خرید از چارسیک

ضمن تشکر از شما برای انتخاب چارسیک، از آنجا که استفاده از وب سایت چارسیک به منزله قبول تمام شرایط و قوانین موجود درآن است، لذا خواهشمندیم مراتب زیر را به دقت مطالعه فرمایید.

چارسیک طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده فعالیت می کند. و متعاقبا مشتری نیز موظف به مطالعه، قبول و رعایت قوانین و ضوابط مندرج در این صفحه است.

در صورتی که در ضوابط خرید از چارسیک تغییری رخ دهد، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می گردد و لذا استفاده مستمر شما از وب سایت چارسیک به منزله پذیرش هرگونه تغییر است.

مشتری مسئول ارائه اطلاعات صحیح از قبیل نام و نام خانوادگی، آدرس، شماره تماس، ایمیل و … است، لذا تبعات هرگونه مغایرت از جمله اخلال در روند ارسال اقلام به عهده مشتری می باشد.

چارسیک صرفا در صورت عدم مطابقت محصول دریافتی با شرایط و ویژگی های کتبی مندرج در صفحه محصول، خود را موظف به بازگشت کالا می داند. لذا خواهشمندیم در انتخاب و خرید محصولات دقت لازم را داشته باشید.

عدم توانایی در استفاده از محصول و یا نداشتن دانش کافی در شیوه استفاده از آن، مشمول بازگشت کالا نخواهد شد.

خریدار موظف است دستورالعمل های استفاده از برخی از محصولات (ابزارها و متریال هایی مانند پتینه ها، دستگاه ساب و…) را مطالعه کرده و در صورت نیاز، با چارسیک از مجاری تعیین شده ارتباط برقرار نماید. لذا در صورت بروز هرگونه مشکل ایمنی و خطرات ناشی در استفاده از محصولات، تمام مسئولیت ها بر عهده خریدار می باشد.

خرید از چارسیک به معنی مطالعه مشخصات و دستورالعمل های استفاده از محصولات در صفحات مربوط به هر محصول است؛ لذا رعایت موارد ایمنی و دستورالعمل استفاده که در مورد بعضی از محصولات حائز اهمیت است، بر عهده خریدار می باشد.

پس از ثبت سفارش، نیاز به یک روز کاری برای پردازش سفارش و ثبت به عنوان مرسوله پستی می باشد. لذا سفارشات ثبت شده در ایام تعطیل در اولین روز کاری بعد از آن پردازش خواهند شد.

راه های دریافت پشتیبانی در مورد سفارشات ثبت شده، از طریق واتس اپ و شماره تماس های درج شده در وب سایت می باشد.

تامین کالا و محصول توسط چارسیک و ارائه قیمت کالاها بر اساس تحویل درب انبار می باشد. چارسیک برای رفاه حال مشتریان اقدام به بسته بندی و ارسال کالاها از طریق مجاری تعیین شده نیز می نماید. لذا مسئولیت تاخیر در ارسال و یا هرگونه اخلال در روند ارسال به عهده چارسیک نمی باشد و مشتری می تواند از طریق خدمات دهنده ارسال محصولات، این امور را پیگیری نماید.